راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

 
13 کاری که به آرامی باعث نابودی لپتاپ میشود

13 کاری که به آرامی باعث نابودی لپتاپ میشود

laptopپس مطمئن شوید که آهنربای قوی در نزدیکی دستگاه شما قرار ندارد. حتی اگر عجله دارید، مراقب باشید. خشن رفتار کردن با آداپتور یا کابل شارژ در هنگام جدا کردن آن از لپ تاپ می تواند به هر دو طرف آسیب برساند و موجب مشکلات شارژی شود. لازم است که از کاور لپ تاپ یا کیفی بدون لبه های تیز برای حمل آن استفاده کنید. اگر لپ تاپ را در کوله ای به همراه وسائل دیگر حمل میکنید، مکانیزم داخلی آن را به راحتی در معرض خطر قرار میدهید. همه ما میدانیم که نمی توانیم از آب و پارچه برای تمیز کردن صفحه لپ تاپ استفاده کنیم. از پارچه میکروفیبر و تمیز کننده های مخصوص لپ تاپ استفاده کنید و بیش از حد فشار به صفحه نمایش وارد نکنید، چرا که بسیار نازک و آسیب پذیر است. اگر در طول روز از لپ تاپ استفاده نمی کنید، آن را روشن نگه ندارید. کار بی وقفه هارد دیسک را خراب می کند و به سیستم خنک کننده آسیب میزند.

  • طراحی سیستم های ارتباطی درون سازمانی
  • از منو عکس فوری بگیرید
  • اندازه صفحه نمایش: ۲۴ اینچ
  • پردازنده مرکزی لپ تاپ
  • اقلام همراه : باتری، دفترچه راهنما، شارژر

laptopتوضیحات تکمیلی راجع به گرید و مقوله استوک را در اینستاگرام استوک شاپ مشاهده نمایید. دو دلیل مهم که خرید لپ تاپ استوک (کارکرده ) را بسیار توجیه پذیر میکند کیفیت بسیار بالا و اختلاف قیمت بسیار زیاد با لپ تاپ نو ، است . تمامی لپ تاپ ها و محصولات ارائه شده، دارای دو هفته مهلت تست وتعویض و دو ماه گارانتی رایگان می باشند. همچنین شما عزیزان می توانید لپ تاپ های خریداری شده ی خود را با پرداخت مبلغ ناچیزی، یک سال گارانتی نمایید. مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است؟ گارانتی شامل چه مواردی میشود؟ گارانتی ، شامل تمام قطعات (بجز باطری و شارژر که دارای گارانتی تعویض هستند ) ، میشود. مشتریان گرامی میتوانند با پرداخت ده درصد از فاکتور، گارانتی یک ساله را انتخاب نمایند . بدیهی است که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و مخدوش شدن برچسب گارانتی باعث ابطال گارانتی میشود. لپ تاپ صنعتی چیست ؟

راه های بسیار آسان برای مدیریت لپ تاپ اضافی

شرکتی که قبلا با عنوان Legend Computers و از پکن چین کار خود را شروع کرده بود، هنوز هم خط تولید لپ تاپ خود را ادامه میدهد. بخش عمدهای از ماندگاری ThinkPad به صفحه کلید ناهموار و تکرار نشدنی این شرکت مربوط میشود و امروزه نیز میتوانید چنین موردی را در دستگاههای لنوو شاهد باشیم. سال به سال لنوو طرحهای بنیادینی را برای لپ تاپهای خود ارائه میکند و ما میتوانیم ببینیم که سایر تولید کنندگان بزرگ همچون Dell و HP نیز تحت تاثیر آن قرار گرفتهاند. دستگاههای لنوو معمولا طراحی منحصربهفردی دارند و میتوانیم به لپ تاپهای 2-1 این کمپانی نیز اشاره کنیم. لپ تاپهای معمولی لنوو معمولا با سیستمعامل ویندوز کار میکنند و میتوانیم به IdeaPad L340 اشاره کنیم که ۲.۲ کیلوگرم وزن داشته و از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است. این لپ تاپ از حافظه Core i7 اینتل استفاده میکند و حافظه رم آن نیز ۱۶ گیگابایتی است.

laptopبا استفاده از گوشیهای هوشمند علاوه بر برقراری تماس تلفنی امکان دسترسی به اینترنت، سازماندهی اطلاعات تماس، ارسال نامه های الکترونیکی و پیامهای متنی و بازی، و گرفتن عکس نیز وجود دارد. ترکیبی از یک لپتاپ و یک تلفن همراه است. تبلت از یک تلفن همراه، بزرگتر است و به جای صفحه کلید از یک صفحه نمایش لمسی بهره می گیرد. رایانه هایی هستند که افراد آن را میپوشند و بدون کمک از دست به راحتی از آن استفاده می کنند. اين رایانه ها کاربردهاي مختلفي دارند. ساعت هوشمند، کاله هوشمند نمونه هایی هستند. امروزه برای کنترل بسیاری از دستگاه ها به کار می روند. مشخصه کلیدی این رایانه ها، طراحی اختصاصی برای انجام یک کار مشخص است و مهندسین طراح میتوانند محصول را برای کاهش اندازه و قیمت، بهینه کنند. امروزه استفاده همه گیر از ابزارهاي سيار Device Mobile مانند لپتاپ، تبلت، تلفن های همراه و… سبب شده که فناوری هاي جديدتر و همراه با اين ابزارها جهت ارتباط با محيط بيرون پديد آيند.

به چه فاکتورهایی بیشتر توجه کنیم؟

laptopتولید کنندگان در شرایط فعلی یک رقابت بزرگ برای در اختیار گرفتن بازار دارند و شما باید از چنین موردی استفاده کنید. لپ تاپ ایسوس K543UB یک مورد مناسب است و علاقهمندان به لپ تاپهای اپل هم میتوانند محصولی همچون مک بوک ایر 2020 را در نظر داشته باشند که به صفحه نمایش رتینا مجهز شده است. هرکدام از این لپ تاپها ماندگاری بسیار بالایی در زمینه باتری دارند و حتی برای وبگردی و ارسال و دریافت ایمیل نیز شرایط مناسبی را میتوانند فراهم کنند. یقینا قطعات سختافزاری داخلی نیز مهم هستند و بهتر است که بهجای خرید لپ تاپ ارزان قیمت، کمی سرمایهی خود را بیشتر کرده و به سراغ مشخصات فنی بهتر بروید. به چه فاکتورهایی بیشتر توجه کنیم؟ اگر میخواهید یک لپ تاپ با پردازنده Core i3 یا Core i5 تهیه کنید، به سراغ تراشه قدیمی اینتل پنتیوم، سلرون یا اتم نروید. بهجای آن میتوانید پردازنده A6 یا A8 را داشته باشید.

  • عملکرد خوب
  • صفحهنمایش ۱۳ و ۱۴ اینچی و گاهی ۱۲ اینچ
  • ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۳۲۰۰
  • استفاده هایی که از لپ تاپ می توان کرد
  • تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل
  • شورای انتظامی کل
  • گرافیک: Intel UHD Graphics یا AMD Radeon Graphics (یکپارچه سازی شده)

laptopدر مک بوک ها هم همانند لپ تاپ ها امکانات و قدرت سخت افزارها و کاربری و وزن و قیمت و باتری، مواردی هستند که مدل مک بوک مناسب شما را مشخص میکنند. به طور کلی عمر لپ تاپ اپل به دلیل استفاده از سخت افزارهای عالی بالا است و حدود یک دهه خواهید توانست با آن روزگار بگذرانید. لپ تاپ اپل در اندازه های ۱۲ اینچی، ۱۳ اینچی، ۱۵ اینچی و ۱۷ اینچی عرضه شدهاند. مک بوک ایر ۱۳ اینچی تا حدودی ساختار مک بوک های قدیمی را دارد مثلا پردازنده و صفحه کلید. ارزان ترین لپ تاپ اپل است و بیشترین عمر باتری یعنی ۱۴ ساعت را دارد. مک بوک پرو ۱۳ اینچی، از مک بوک ایر ۱۳ اینچی، قیمت و سرعت و گرافیک بیشتری دارد. مک بوک پرو ۱۳ اینچی MacBook Pro MLH12 تاچ بار و تاچ آی دی دارد و شکاف SD ندارد. مک بوک پرو ۱۵ اینچی، مک بوک حرفهای ها است که پردازنده گرافیکی و SSD و قدرت بالای صفحه نمایش آن چشم نوازی میکند. خبرهای متنوعی از جمله رونماییی دو سرور جدید HPE، باگ های ساده اما عجیب گوگل، WWDC22، پردازنده جدید AMD مخصوص سرور؛ بخشی از خبرهای تکنولوژی این پادکست است. لپ تاپ از چه برندی باشد؟ در این شماره از پادکست، درباره یکی از مهمترین اقدامات در حوزه نگهداری از سرور صحبت کردیم. جنرال سروسی سرور. موضوعی که غفلت از آن میتواند خسارتهای سنگینی به سرور دیتاهای شما وارد کند.

{آیا می‌توانید} A لپ تاپ Professional را ببینید؟

قبل از خرید لپ تاپ، باید بفهمید که کدام سیستمعامل برای شما بهترین کارکرد را دارد. فکر کردن به اینکه نرمافزار مورد نیاز شما روی کدام سیستمعامل اجرا میشود، در تعیین سختافزار موردنیاز، به شما کمک میکند. ویندوز، مک، کروم و لینوکس چهار دسته اصلی سیستمعامل هستند. اکثر خریداران معمولی و گیمرها به سمت ویندوز حرکت میکنند. اما برخی مهندسان و توسعهدهندگان ترجیح میدهند از محیط سریع و حداقلی لینوکس استفاده کنند. همچنین مک هم در بین برنامه نویسان در حال افزایش محبوبیت است. تعداد و نوع پورتها یا درگاههای ارتباطی لپ تاپ نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. لپ تاپ یک وسیله محوری است که باید بتواند با تمامی ابزارهای هوشمند مانند موبایل، ساعت هوشمند، هاردهای اکسترنال و غیره به صورت سریع و مؤثر ارتباط برقرار کند. در حالی که پردازنده، رم و هارددیسک بیشترین تأثیر را بر عملکرد لپ تاپ خواهند داشت، میزان و نوع پورتهای لپ تاپ شما نیز اهمیت بالایی دارند.

فرض کنید تغییر رایانه شما|You'll از ما متشکریم - 10 نکات در مورد رایانه باید بدانی}

laptopسنجش کارت گرافیکی با اعلام عدد است هر چه عدد پایین تر باشد VGA بهتر خواهد بود. حتماً در زمان خرید یک یا چند قطعه کامپیوتر دلتان خواسته است از چیزی مانند بنچمارک آگاهی می داشتید تا شما را راهنمایی می کرد. با آگاهی از این سایت ها دیگر شما گمراه نمی شوید. به کمک این سایت ها شما به آسانی می توانید سؤال های خود را درباره قطعات بیاموزید. این سایت قابلیت مقایسه قطعات یک سیستم را فراهم می کند. اجزای قابل بررسی یک رایانه شامل CPU, VGA, RAM, hp zbook HARD هستند. این سایت اطلاعات و داده های دقیقی از دو قطعه انتخابی برای مقایسه را در اختیار شما قرار می دهد. باید توجه شود این سایت فقط اطلاعاتی درباره کامپیوتر را در اختیار شما قرار می دهد. این سایت اطلاعاتی درباره کارکرد و قابلیت های کامپیوتر را ارائه نمی دهد. این اطلاعات را باید از کارشناسان مربوطه پرسید. سایت HWBOT اطلاعات کاملی درباره قطعات کامپیوتر را شامل می شود.

اگر بودجه زیادی ندارید و کارهای حرفه ای مثل ادیت و مدل سازی انجام نمی دهید و دوست دارید لپ تاپی داشته باشید که برای اکثر کارها مناسب باشد این مدل مناسب شماست. این مدل همان طور که از نامش پیداست مناسب گیم و بازی می باشد. در این مدل از کارت گرافیک های حرفه ای تر و گران تری استفاده شده است تا تجربه بازی را برای شما لذت بخش تر کند. لپ تاپ های گیمینگ نیز به چند رده متوسط تا حرفه ای تقسیم بندی می شوند و برای اجرای بازی های سنگین استفاده می شوند. قیمت این مدل از لپ تاپ ها معمولا بالا است و نمی توانید با یک بودجه پایین اقدام به خرید آن کنید. برای چه کسانی خوب است؟ اگر بیشتر گیم بازی می کنید و استفاده اصلی شما گیم است این مدل مناسب شماست. با خرید یک لپ تاپ گیمینگ خیال تان راحت است که لپ تاپ شما از قدرت بالایی برخوردار است و می توانید از آن برای مدت ها استفاده کنید.

کامپیوتر برای آموختگان و همه دیگران

دیجیاتو نوشت: این کامپیوتر اپل ۱ که توسط استیو جابز شمارهگذاری شده، در حراجی RR Auction به فروش رسیده است. محصولات قدیمی اپل معمولاً با قیمت بالایی فروخته میشوند و حالا یکی از این دستگاهها با قیمتی کمی پایینتر از نیم میلیون دلار به فروش رسیده است. این محصول که یک کامپیوتر «اپل ۱» است، نه تنها کار میکند، بلکه توسط همبنیانگذار اپل، استیو جابز هم شمارهگذاری شده. این محصول در یک حراجی با قیمت ۴۴۲,۱۱۸ دلار (حدود ۱۶ میلیارد تومان) فروخته شده است. در سال ۱۹۷۶ تنها ۲۰۰ نمونه اپل ۱ توسط استیو جابز و استیو وزنیاک ساخته شدند و ظاهراً در حال حاضر ۶۰ یا ۷۰ نمونه از آنها باقی مانده است. بنابراین با دستگاههای باارزش و گرانقیمتی روبهرو هستیم. در زمان شروع حراجی برای فروش این محصول، قیمت تخمینزدهشده برای آن برابر ۳۷۵ هزار دلار بود. اما این کامپیوتر با شماره ۷۸، حالا با قیمت ۴۴۲ هزار دلار در حراجی RR Auction فروخته شده است. این محصول در سال ۲۰۱۸ توسط متخصص اپل به نام «کوری کوهن» به حالت اولیه و سالم بازگردانده شد. این محصول همراه با نامهای که صحت دستخط استیو جابز روی بورد را تأیید میکند، در اختیار خریدار قرار میگیرد. همچنین این کامپیوتر اپل ۱ شامل رابط کاست اصلی اپل، دستورالعمل اصلی، کیبورد ASCII که در همان زمان تولیدشده و یک مانیتور اوپنفریم Sanyo ۴۲۰۵ میشود. اگرچه ۴۴۲ هزار دلار قیمت بالایی محسوب میشود، اما با گرانترین اپل ۱ فروختهشده روبهرو نیستیم. این کامپیوتر در گذشته با قیمت ۸۱۵ هزار دلار هم به فروش رسیده. درحقیقت تاریخچه دستگاه و وضعیتش، قیمت آن را مشخص میکند. گرانترین اپل ۱ فروختهشده، نسخه مخصوصی بود که از یک بورد PCB سبزرنگ خالی بهره میبرد که پیش از آن فروخته نشده بود.

3 راه برای رشد لپ تاپ خود بدون سوزاندن روغن نیمه‌شب

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لپ تاپ victus لطفا از سایت ما دیدن کنید.

13 کاری که به آرامی باعث نابودی لپتاپ میشود

laptopپس مطمئن شوید که آهنربای قوی در نزدیکی دستگاه شما قرار ندارد. حتی اگر عجله دارید، مراقب باشید. خشن رفتار کردن با آداپتور یا کابل شارژ در هنگام جدا کردن آن از لپ تاپ می تواند به هر دو طرف آسیب برساند و موجب مشکلات شارژی شود. لازم است که از کاور لپ تاپ یا کیفی بدون لبه های تیز برای حمل آن استفاده کنید. اگر لپ تاپ را در کوله ای به همراه وسائل دیگر حمل میکنید، مکانیزم داخلی آن را به راحتی در معرض خطر قرار میدهید. همه ما میدانیم که نمی توانیم از آب و پارچه برای تمیز کردن صفحه لپ تاپ استفاده کنیم. از پارچه میکروفیبر و تمیز کننده های مخصوص لپ تاپ استفاده کنید و بیش از حد فشار به صفحه نمایش وارد نکنید، چرا که بسیار نازک و آسیب پذیر است. اگر در طول روز از لپ تاپ استفاده نمی کنید، آن را روشن نگه ندارید. کار بی وقفه هارد دیسک را خراب می کند و به سیستم خنک کننده آسیب میزند.

  • طراحی سیستم های ارتباطی درون سازمانی
  • از منو عکس فوری بگیرید
  • اندازه صفحه نمایش: ۲۴ اینچ
  • پردازنده مرکزی لپ تاپ
  • اقلام همراه : باتری، دفترچه راهنما، شارژر

laptopتوضیحات تکمیلی راجع به گرید و مقوله استوک را در اینستاگرام استوک شاپ مشاهده نمایید. دو دلیل مهم که خرید لپ تاپ استوک (کارکرده ) را بسیار توجیه پذیر میکند کیفیت بسیار بالا و اختلاف قیمت بسیار زیاد با لپ تاپ نو ، است . تمامی لپ تاپ ها و محصولات ارائه شده، دارای دو هفته مهلت تست وتعویض و دو ماه گارانتی رایگان می باشند. همچنین شما عزیزان می توانید لپ تاپ های خریداری شده ی خود را با پرداخت مبلغ ناچیزی، یک سال گارانتی نمایید. مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است؟ گارانتی شامل چه مواردی میشود؟ گارانتی ، شامل تمام قطعات (بجز باطری و شارژر که دارای گارانتی تعویض هستند ) ، میشود. مشتریان گرامی میتوانند با پرداخت ده درصد از فاکتور، گارانتی یک ساله را انتخاب نمایند . بدیهی است که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و مخدوش شدن برچسب گارانتی باعث ابطال گارانتی میشود. لپ تاپ صنعتی چیست ؟

راه های بسیار آسان برای مدیریت لپ تاپ اضافی

شرکتی که قبلا با عنوان Legend Computers و از پکن چین کار خود را شروع کرده بود، هنوز هم خط تولید لپ تاپ خود را ادامه میدهد. بخش عمدهای از ماندگاری ThinkPad به صفحه کلید ناهموار و تکرار نشدنی این شرکت مربوط میشود و امروزه نیز میتوانید چنین موردی را در دستگاههای لنوو شاهد باشیم. سال به سال لنوو طرحهای بنیادینی را برای لپ تاپهای خود ارائه میکند و ما میتوانیم ببینیم که سایر تولید کنندگان بزرگ همچون Dell و HP نیز تحت تاثیر آن قرار گرفتهاند. دستگاههای لنوو معمولا طراحی منحصربهفردی دارند و میتوانیم به لپ تاپهای 2-1 این کمپانی نیز اشاره کنیم. لپ تاپهای معمولی لنوو معمولا با سیستمعامل ویندوز کار میکنند و میتوانیم به IdeaPad L340 اشاره کنیم که ۲.۲ کیلوگرم وزن داشته و از یک صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ برخوردار است. این لپ تاپ از حافظه Core i7 اینتل استفاده میکند و حافظه رم آن نیز ۱۶ گیگابایتی است.

laptopبا استفاده از گوشیهای هوشمند علاوه بر برقراری تماس تلفنی امکان دسترسی به اینترنت، سازماندهی اطلاعات تماس، ارسال نامه های الکترونیکی و پیامهای متنی و بازی، و گرفتن عکس نیز وجود دارد. ترکیبی از یک لپتاپ و یک تلفن همراه است. تبلت از یک تلفن همراه، بزرگتر است و به جای صفحه کلید از یک صفحه نمایش لمسی بهره می گیرد. رایانه هایی هستند که افراد آن را میپوشند و بدون کمک از دست به راحتی از آن استفاده می کنند. اين رایانه ها کاربردهاي مختلفي دارند. ساعت هوشمند، کاله هوشمند نمونه هایی هستند. امروزه برای کنترل بسیاری از دستگاه ها به کار می روند. مشخصه کلیدی این رایانه ها، طراحی اختصاصی برای انجام یک کار مشخص است و مهندسین طراح میتوانند محصول را برای کاهش اندازه و قیمت، بهینه کنند. امروزه استفاده همه گیر از ابزارهاي سيار Device Mobile مانند لپتاپ، تبلت، تلفن های همراه و… سبب شده که فناوری هاي جديدتر و همراه با اين ابزارها جهت ارتباط با محيط بيرون پديد آيند.

به چه فاکتورهایی بیشتر توجه کنیم؟

laptopتولید کنندگان در شرایط فعلی یک رقابت بزرگ برای در اختیار گرفتن بازار دارند و شما باید از چنین موردی استفاده کنید. لپ تاپ ایسوس K543UB یک مورد مناسب است و علاقهمندان به لپ تاپهای اپل هم میتوانند محصولی همچون مک بوک ایر 2020 را در نظر داشته باشند که به صفحه نمایش رتینا مجهز شده است. هرکدام از این لپ تاپها ماندگاری بسیار بالایی در زمینه باتری دارند و حتی برای وبگردی و ارسال و دریافت ایمیل نیز شرایط مناسبی را میتوانند فراهم کنند. یقینا قطعات سختافزاری داخلی نیز مهم هستند و بهتر است که بهجای خرید لپ تاپ ارزان قیمت، کمی سرمایهی خود را بیشتر کرده و به سراغ مشخصات فنی بهتر بروید. به چه فاکتورهایی بیشتر توجه کنیم؟ اگر میخواهید یک لپ تاپ با پردازنده Core i3 یا Core i5 تهیه کنید، به سراغ تراشه قدیمی اینتل پنتیوم، سلرون یا اتم نروید. بهجای آن میتوانید پردازنده A6 یا A8 را داشته باشید.

  • عملکرد خوب
  • صفحهنمایش ۱۳ و ۱۴ اینچی و گاهی ۱۲ اینچ
  • ۸ گیگا بایت رم با سرعت ۳۲۰۰
  • استفاده هایی که از لپ تاپ می توان کرد
  • تعمیرات تلویزیون در محل و در منزل
  • شورای انتظامی کل
  • گرافیک: Intel UHD Graphics یا AMD Radeon Graphics (یکپارچه سازی شده)

laptopدر مک بوک ها هم همانند لپ تاپ ها امکانات و قدرت سخت افزارها و کاربری و وزن و قیمت و باتری، مواردی هستند که مدل مک بوک مناسب شما را مشخص میکنند. به طور کلی عمر لپ تاپ اپل به دلیل استفاده از سخت افزارهای عالی بالا است و حدود یک دهه خواهید توانست با آن روزگار بگذرانید. لپ تاپ اپل در اندازه های ۱۲ اینچی، ۱۳ اینچی، ۱۵ اینچی و ۱۷ اینچی عرضه شدهاند. مک بوک ایر ۱۳ اینچی تا حدودی ساختار مک بوک های قدیمی را دارد مثلا پردازنده و صفحه کلید. ارزان ترین لپ تاپ اپل است و بیشترین عمر باتری یعنی ۱۴ ساعت را دارد. مک بوک پرو ۱۳ اینچی، از مک بوک ایر ۱۳ اینچی، قیمت و سرعت و گرافیک بیشتری دارد. مک بوک پرو ۱۳ اینچی MacBook Pro MLH12 تاچ بار و تاچ آی دی دارد و شکاف SD ندارد. مک بوک پرو ۱۵ اینچی، مک بوک حرفهای ها است که پردازنده گرافیکی و SSD و قدرت بالای صفحه نمایش آن چشم نوازی میکند. خبرهای متنوعی از جمله رونماییی دو سرور جدید HPE، باگ های ساده اما عجیب گوگل، WWDC22، پردازنده جدید AMD مخصوص سرور؛ بخشی از خبرهای تکنولوژی این پادکست است. لپ تاپ از چه برندی باشد؟ در این شماره از پادکست، درباره یکی از مهمترین اقدامات در حوزه نگهداری از سرور صحبت کردیم. جنرال سروسی سرور. موضوعی که غفلت از آن میتواند خسارتهای سنگینی به سرور دیتاهای شما وارد کند.

{آیا می‌توانید} A لپ تاپ Professional را ببینید؟

قبل از خرید لپ تاپ، باید بفهمید که کدام سیستمعامل برای شما بهترین کارکرد را دارد. فکر کردن به اینکه نرمافزار مورد نیاز شما روی کدام سیستمعامل اجرا میشود، در تعیین سختافزار موردنیاز، به شما کمک میکند. ویندوز، مک، کروم و لینوکس چهار دسته اصلی سیستمعامل هستند. اکثر خریداران معمولی و گیمرها به سمت ویندوز حرکت میکنند. اما برخی مهندسان و توسعهدهندگان ترجیح میدهند از محیط سریع و حداقلی لینوکس استفاده کنند. همچنین مک هم در بین برنامه نویسان در حال افزایش محبوبیت است. تعداد و نوع پورتها یا درگاههای ارتباطی لپ تاپ نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند. لپ تاپ یک وسیله محوری است که باید بتواند با تمامی ابزارهای هوشمند مانند موبایل، ساعت هوشمند، هاردهای اکسترنال و غیره به صورت سریع و مؤثر ارتباط برقرار کند. در حالی که پردازنده، رم و هارددیسک بیشترین تأثیر را بر عملکرد لپ تاپ خواهند داشت، میزان و نوع پورتهای لپ تاپ شما نیز اهمیت بالایی دارند.

فرض کنید تغییر رایانه شما|You'll از ما متشکریم - 10 نکات در مورد رایانه باید بدانی}

laptopسنجش کارت گرافیکی با اعلام عدد است هر چه عدد پایین تر باشد VGA بهتر خواهد بود. حتماً در زمان خرید یک یا چند قطعه کامپیوتر دلتان خواسته است از چیزی مانند بنچمارک آگاهی می داشتید تا شما را راهنمایی می کرد. با آگاهی از این سایت ها دیگر شما گمراه نمی شوید. به کمک این سایت ها شما به آسانی می توانید سؤال های خود را درباره قطعات بیاموزید. این سایت قابلیت مقایسه قطعات یک سیستم را فراهم می کند. اجزای قابل بررسی یک رایانه شامل CPU, VGA, RAM, hp zbook HARD هستند. این سایت اطلاعات و داده های دقیقی از دو قطعه انتخابی برای مقایسه را در اختیار شما قرار می دهد. باید توجه شود این سایت فقط اطلاعاتی درباره کامپیوتر را در اختیار شما قرار می دهد. این سایت اطلاعاتی درباره کارکرد و قابلیت های کامپیوتر را ارائه نمی دهد. این اطلاعات را باید از کارشناسان مربوطه پرسید. سایت HWBOT اطلاعات کاملی درباره قطعات کامپیوتر را شامل می شود.

اگر بودجه زیادی ندارید و کارهای حرفه ای مثل ادیت و مدل سازی انجام نمی دهید و دوست دارید لپ تاپی داشته باشید که برای اکثر کارها مناسب باشد این مدل مناسب شماست. این مدل همان طور که از نامش پیداست مناسب گیم و بازی می باشد. در این مدل از کارت گرافیک های حرفه ای تر و گران تری استفاده شده است تا تجربه بازی را برای شما لذت بخش تر کند. لپ تاپ های گیمینگ نیز به چند رده متوسط تا حرفه ای تقسیم بندی می شوند و برای اجرای بازی های سنگین استفاده می شوند. قیمت این مدل از لپ تاپ ها معمولا بالا است و نمی توانید با یک بودجه پایین اقدام به خرید آن کنید. برای چه کسانی خوب است؟ اگر بیشتر گیم بازی می کنید و استفاده اصلی شما گیم است این مدل مناسب شماست. با خرید یک لپ تاپ گیمینگ خیال تان راحت است که لپ تاپ شما از قدرت بالایی برخوردار است و می توانید از آن برای مدت ها استفاده کنید.

کامپیوتر برای آموختگان و همه دیگران

دیجیاتو نوشت: این کامپیوتر اپل ۱ که توسط استیو جابز شمارهگذاری شده، در حراجی RR Auction به فروش رسیده است. محصولات قدیمی اپل معمولاً با قیمت بالایی فروخته میشوند و حالا یکی از این دستگاهها با قیمتی کمی پایینتر از نیم میلیون دلار به فروش رسیده است. این محصول که یک کامپیوتر «اپل ۱» است، نه تنها کار میکند، بلکه توسط همبنیانگذار اپل، استیو جابز هم شمارهگذاری شده. این محصول در یک حراجی با قیمت ۴۴۲,۱۱۸ دلار (حدود ۱۶ میلیارد تومان) فروخته شده است. در سال ۱۹۷۶ تنها ۲۰۰ نمونه اپل ۱ توسط استیو جابز و استیو وزنیاک ساخته شدند و ظاهراً در حال حاضر ۶۰ یا ۷۰ نمونه از آنها باقی مانده است. بنابراین با دستگاههای باارزش و گرانقیمتی روبهرو هستیم. در زمان شروع حراجی برای فروش این محصول، قیمت تخمینزدهشده برای آن برابر ۳۷۵ هزار دلار بود. اما این کامپیوتر با شماره ۷۸، حالا با قیمت ۴۴۲ هزار دلار در حراجی RR Auction فروخته شده است. این محصول در سال ۲۰۱۸ توسط متخصص اپل به نام «کوری کوهن» به حالت اولیه و سالم بازگردانده شد. این محصول همراه با نامهای که صحت دستخط استیو جابز روی بورد را تأیید میکند، در اختیار خریدار قرار میگیرد. همچنین این کامپیوتر اپل ۱ شامل رابط کاست اصلی اپل، دستورالعمل اصلی، کیبورد ASCII که در همان زمان تولیدشده و یک مانیتور اوپنفریم Sanyo ۴۲۰۵ میشود. اگرچه ۴۴۲ هزار دلار قیمت بالایی محسوب میشود، اما با گرانترین اپل ۱ فروختهشده روبهرو نیستیم. این کامپیوتر در گذشته با قیمت ۸۱۵ هزار دلار هم به فروش رسیده. درحقیقت تاریخچه دستگاه و وضعیتش، قیمت آن را مشخص میکند. گرانترین اپل ۱ فروختهشده، نسخه مخصوصی بود که از یک بورد PCB سبزرنگ خالی بهره میبرد که پیش از آن فروخته نشده بود.

3 راه برای رشد لپ تاپ خود بدون سوزاندن روغن نیمه‌شب

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد لپ تاپ victus لطفا از سایت ما دیدن کنید.



نويسنده : فراز