راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

 
تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO دارای صفحه نمایش 65 اینچی با “نقاط کوانتومی” ، یعنی QLED است. چنین صفحه ای تصویر غنی را با رنگ مشکی عمیق تولید می کند ، زیرا کنتراست بالایی دارد. سازنده ادعا می کند که طیف رنگی عالی (NTSC 108٪) وجود دارد و این کلید بازتولید رنگ با کیفیت بالا و توانایی سفارشی سازی تصویر برای تماشاگر خواهد بود. نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیون شیائومی دارای سیستم عامل Android با رابط کاربری PatchWall است که محتوای متناسب با علایق کاربر را ارائه می دهد (الگوریتم های آن شبیه الگوریتم های مورد استفاده است ، به عنوان مثال ، در YouTube). دستیار صوتی گوگل در این تلویزیون نیز باعث می شود تا به راحتی و تنها با صدای خودتا کانال عوض کنید. همچنین ، انتقال داده ها از دستگاه های تلفن همراه (Miracast) اجرا می شود. شما می توانید به راحتی و بدون هبچ گونه کابلی گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپتان را به تلویزیون متصل کنید. مدتی است که شاهد همکاری بین برند سامسونگ و تولید کننده اصلیشیائومی در چین هستیم. اکنون ، پس از عرضه تلویزیون هوشمند جدید از شیائومی ، مشخص است که این همکاری قوی تر از همیشه است. در ابتدای سال 2020 ، همه در مورد این واقعیت صحبت می کردند که شیائومی از پنل های QLED در محصولات آینده استفاده می کند و در آخر این اتفاق افتاد. تلویزیون های QLED شیائومی هم اکنون جزو پر طرفدار ترین مدل تلویزیون ها است که طرفداران بیشتری دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO دارای قیمتی مناسب نسبت به رقبا و ویژگی های کم نظیر از تکنولوژی های روز است.برای اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره بهتر از مشاوران حرفه ای کوروش استور بهره جویید.

از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید.

xiaomi tvاکنون Send files to TV را دانلود کرده و بر روی تلویزیون و تلفن همراه خود نصب کنید. پس از آن، باید فایل Set Orientation Apk را روی گوشی خود دانلود کنید. پس از دانلود برنامه مورد نیاز، برنامه Send Files to TV را در گوشی اندروید خود باز کنید. سپس تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید. پس از اتصال هر دو دستگاه، فایل Set Orientation Apk را به تلویزیون ارسال کرده و آن را روی تلویزیون نصب کنید. پس از آنکه برنامه روی تلویزیون نصب شد آن را اجرا کرده و گزینه Orientation را به Landscape تغییر دهید. AZ Screen Recorder را روی تلویزیون راه اندازی کنید. پس از آن می توانید به راحتی از صفحه تلویزیون فیلم بگیرید و در قسمت Home ذخیره کنید. به یاد داشته باشید، این مراحل مانند فیلمبرداری از صفحه نمایش تلفن همراه است. اکنون AZ Screen Recorder را جستجو کرده و پس از ورود گزینه Force Stop را انتخاب کرده و سپس OK کنید. اگر می خواهید فیلم ضبط شده را حذف کنید، به تنظیمات تلویزیون شیائومی بروید و برنامه را انتخاب کنید. چرا تلویزیون شیائومی فلش را نمیخواند؟ چرا ریموت کنترل تلویزیون شیائومی کار نمیکند؟ لپ تاپ یا کامپیوتر و تلویزیون خود را روشن کنید (هر دو باید دارای پورت HDMI باشند). کابل HDMI را به پورت های HDMI لپ تاپ و تلویزیون وصل کنید. سپس وارد حالت HDMI تلویزیون شوید. با یک پارچه خشک و نرم شروع کنید. از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید. همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید. کنترل تلویزیون را فراموش نکنید.

راز خودی در تلویزیون شیائومی Uncovered

کیفیت تلویزیون های شیائومی از لحاظ تصویر با برخورداری از پردازنده قدرتمند تکمیل می شود که تصاویری بدون نویز سرشار از جزئیات بالا تولید می شود. با تماشا کردن و خیره شدن به تلویزیون شیائومی از تصاویر واقعی آن لذت بالایی خواهید برد. چون پردازنده قدرتمند cortex A57 چهار هستهای بوده و توانایی آنالیز داده های صوتی و تصاویر را به صورتی بی نظیر دارد. بنابرین شیائومی این پردازنده ۶۴ بیت را در تلویزیون های هوشمند خود پشتیبانی کرده و برای بهبود سطح تماشای بینندگان پردازنده گرافیکی Mali را نیز استفاده کرده است. برخلاف تلویزیون های معمولی که یک پردازنده دارند، تلویزیون های شیائومی با دو پردازنده مرکزی و گرافیکی در کنار هم تصاویری با وضوح باورنکردنی تولید می نمایند، بنابراین لذت تماشای آن بالا است. در این مطلب میخواهیم در مورد نظرات و سوالات تلویزیون شیائومی و اینکه ایا تلویزیون شیائومی خوب است توضیح دهیم . زاویه دید گسترده تلویزیون های شیائومی به عنوان یک ویژگی بسیار عالی، تماشا کردن را برای کاربران در هر زاویه ممکن میکند و بدون افت کیفیت تمامی جزئیات قابل مشاهده خواهد بود.

تلویزیون شیائومی 75Q1 از دیگر از تولیدات کارآمد شرکت شیائومی است این شرکت همانند گوشی ها قیمت مناسبی نسبت به امکانات دارند و طول عمر بالایی هم دارند. زیبایی و جذابیت این دستگاه بیانگر توانایی و استعدادهای سازندگان این برند است که هر نگاه خاص پسندی را به سمت خود بر میگرداند. از این رو میتوان بیان کرد، جذابیت و آراستگی در کنار کیفیت و کارایی سالیان متوالی خدمات عالی را در اختیارتان قرار میدهد. این تلویزیون با کیفیت تصویر فورکی و قابلیت اتصال به اینترنت یکی از بهترین تلویزیون های جدید 2021 شیائومی است. تلویزیون شیائومی 75Q1 در نمایش دادن تصاویر بسیار به خوبی عمل کرده است؛ کیفیت تصویر تلویزیون تلویزیون شیائومی 75Q1 فورکی 4k است این کیفیت تصویر تصاویر را با با کیفیت بالایی در تلویزیون 75 اینچی نمایش می دهد. وضوح تصاویر در تلویزیون فورکی چهار برابر یک تلویزیون فول اچ دی معمولی می باشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Local Dimming از نوع Full Array Dimming که تصاویر روشن را روشن تر و تصاویر تیره را تیره تر نشان می دهد به زبان ساده تر تصاویر را عمیق تر از رنگ خود نشان می دهد.

xiaomi tvتلویزیونهای سامسونگ نیز بدین گونه از ویژگیهای هوشمند زیادی پشتیبانی میکند . و تمامی پلتفرمهایی چون نتفلیکس، یوتیوب و آمازون را در بر میگیرد. اما نکته قابل توجه این جاست برنده نبرد در این بخش تلویزیونهای سامسونگ هستند. چرا که با دیگر دستگاهها قابلیت سازگاری بیشتر دارند و استفاده از آنها روانتر و مطلوبتر است. تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ از نظر اتصالات این دو برند ، مقایسه چالش بر انگیزی است. هر دو تلویزیونهای سامسونگ و شیائومی از پورت های USB، LAN، HDMI و اترنت و اتصال به بلوتوث و Wifi هستند. و اتصال عالی را عرضه می کنند. اما این بار تلویزیونهای شیاومی به لطف پورت های فراوان و کیفیت عملکرد بهتر از سامسونگ جلو می زند. همچنین تلویزیونهای شیاومی یک تفاوت مهم دیگری با تلویزیون سامسونگ دارند. و آن فضای ذخیره سازی داخلی است که تلویزیون شیائومی را بسیار متفاوت می کند. حافظه داخلی تلویزیون شیائومی از 8GB تا 32GB هست.

برترین 10 کلیپ YouTube درباره تلویزیون شیائومی

برند های چینی امروزه با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا در حال گرفتن بازار لوازم خانگی از جمله تلویزیون ها می باشند. تلویزیون شیائومی به عنوان یکی از برند های نو ظهور در طول مدت زمان کوتاهی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تلویزیون باشد. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید ، تلویزیون شیائومی می تواند یکی از گزینه های با کیفیت و مقرون به صرفه برای شما باشد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی تلویزیون های شیائومی سال 2022 بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را داشته باشید راهنمای مناسبی جهت انتخاب تلویزیون مورد نظر خود کسب نمایید. همگی از جمله مهم ترین مزایای این تلویزیون می باشد.با توجه به نکات گفته شده ، اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید می توان گفت این برند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد.

  1. قیمت تلویزیون های 40 تا 43 اینچ از 8.900 تا 12.000 تومان
  2. اسلات CI + 1.3
  3. بازار فروش نامناسب
  4. نرم افزار Patchwall

پنل تلویزیون شیائومی رسیور دار ۴۰۰ نیت روشنایی تولید می نماید. با پشتیبانی کردن از فناوری HDR 10 روشنایی تلویزیون کاملاً تنظیم شده ارائه می گردد. در ضمن ناگفته نماند که پنل ان توسط کمپانی ال جی ساخته شده است. به همین خاطر است که تلویزیون شیائومی رسیور دار توانایی تولید انواع تصاویر با کنتراست دقیق و روشنایی عمیقی میباشد (دارد) و قادر به نمایش گسترده رنگی فراوانی است. ممکن است برای شما سوال باشد که خرید تلویزیون شیائومی 65 اینچ رسیور دار مناسب است یا نه؟ با ارائه شدن تولیدات جدید و خلاقیت های نو در بازار مسلما عیب ها و فواید خاصی دارند. در مورد این مدل تلویزیون ها نیز باید بدانید که عیب هایی در مورد رسیور داشتن آنها ایجاد می شود و پس از زمان خاصی از کار می افتند. از جمله تولیدات بسیار عالی کمپانی شیائومی تلویزیون های ۶۵ اینچ رسیور دار هستند. تلویزیون رسیور دار به عنوان یک ویژگی کاربردی در مدل ها و تلویزیون های خاصی استفاده گردیده است.

همانطور که میدانید، این تکنولوژی ها سبب می شود که صدا و تصویر پخش شده از تلویزیون مکمل همدیگر باشند و کاربر به نهایت لذت و هیجان در خلال تماشای تلویزیون برسد. وجود تکنولوژی Dolby Audio در تلویزیون شیاومی L32M5 بسیار منحصر به فرد است که باعث میشود صدای خروجی از دستگاه بسیار واضح، رسا و طبیعی به نظر برسد. همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت شیائومی از صفحه نمایش تخت برای تلویزیون شیاومی L32M5 استفاده کرده است که دارای تنوع رنگ فراوان بوده و تصویر را با بهترین کیفیت برای کاربر نشان می دهد. این دستگاه بر روی دو پایه قرار دارد که در وسط قرار دارند و همچنین این تلویزیون از پلاستیک درجه بک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده که موجب استحکام تلویزیون می شود. تلویزیون L32M5-5ASP سایز 32 اینچ یکی از تلویزیون های 2020 شیائومی می باشد. تلویزیون شیائومی M5-5ASP دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر HD است.

کارایی پردازشگر فقط در بخش تصویر نیست و باید گفت برای قسمت صدا نیز به همین خوبی عمل میکند و نویزهای اضافی را از بین خواهد برد و دست آخر صدا و تصویر رسا و واضحی را تجربه خواهید کرد. در مزایا و معایب تلویزیون شیائومی که مشاهده کردیم، متوجه شدیم با یک برند چینی تازه متولد شده طرف هستیم، که کاربری بسیار راحتی به واسطه اندروید دارد. طراحی شیکی داشته و پایههای آن بسیار قوی هستند. اما چیزی که بیش از هر چیزی در آن خودنمایی میکند قیمت اقتصادی آنها بوده و به همین دلیل طرفداران بسیاری پیدا کرده است. توان صوتی در نقد و بررسی تلویزیون شیائومی که انجام دادیم خبر از مقدار کم آن دارد و افراد را از این لحاظ ممکن است دلسرد نماید. تنوع کمی در بین مدلهای این نمایشگر میبینید، اما همگی کیفیت تصویر خوبی دارند. همچنین فقط دو مدل از آنها دارای قابلیت گیمینگ بوده و بقیه به عنوان نمایشگر خانگی شناخته میشوند. 1️⃣ سایزبندی تلویزیون شیائومی به چه صورت است؟ ✔ محصولات این برند در ردههای پایین سایزبندی متنوع را از 32 اینچ تا 65 دارند، اما در ردههای بالا تک سایز و فقط سایز بزرگ را شامل میشوند. 2️⃣ تلویزیونهای برند شیائومی قابلیت بازی دارند؟ ✔ همه مدلها میتوانند از قسمت Game Mod به یک سری بازی دسترسی داشته باشند، اما به عنوان گیمینگ حرفهای فقط مدل Q1, MAX قابلیت بازی با سرعت بالا و 120 هرتز را داشته و مجهز به پورت HDMI 2.1 برای اتصال به تلویزیون میباشند. 3️⃣ نمایشگرهای Xiaomi ارزش خرید دارند؟ ✔ تلویزیونهای این برند به نسبت برندهای سونی، ال جی و سامسونگ از کیفیت پایینتری برخوردار هستند، اما در ترکیب خود از قابلیتهای عالی در تصویر و دسترسیهای هوشمند برخوردار می باشند. همچنین دارای قیمت بسیار پایین و اقتصادی میباشند و به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد.

  • مدل: F2 Fire
  • تلویزیون شیائومی Q1
  • رنگ های کاملا طبیعی
  • تنوع بسیار پایین در ایران
  • رم ۳ گیگابایتی
  • پشتیبانی از میکروفون داخلی

مطلب پیشرو راهنمای نصب و راه اندازی تلویزیون های سری 4s شرکت شیائومی است. اگر تلویزیون شیائومی P1 را خریداری کرده اید و قصد دارید از شیوه ی راه اندازی آن اطلاع کسب کنید می توانید به مقاله ی "نصب و راه اندازی تلویزیون شیائومی Mi TV P1" را مطالعه کنید. ضمن تبریک به خریداران عزیز برای چنین حسن انتخابی، در ادامه توجه شما به ابتداً به مراحل نصب و سپس روشن کردن و راه اندازی تلویزیون مذکور جلب می نماییم. با این حال اگر عزیزان در مورد اتصال موبایل خود به تلویزیون و استفاده از کروم کست مشکلی دارند می توانند به راهنمای "راه اندازی کروم کست و انداختن تصویر موبایل بر روی تلویزیون شیائومی" در مجله خبری مراجعه کنند. همچنین اگر در مورد قطع شدن ناگهانی اینترنت تلویزیون اندرویدی به مشکل برخورد کرده اید به مقاله ی "حل مشکل هنگ کردن اینترنت تلویزیون اندرویدی" مراجعه کنید. همچنین اگر قصد دارید موبایل خود را به یک ایرموس خوب و خوش دست تبدیل کنید می توانید مقاله ی "چگونه موبایل خود را به ایرموس، موس و کیبورد تلویزیون اندرویدی شیائومی تبدیل کنیم؟" را مطالعه نمایید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از kalinab دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO

xiaomi tvتلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO دارای صفحه نمایش 65 اینچی با “نقاط کوانتومی” ، یعنی QLED است. چنین صفحه ای تصویر غنی را با رنگ مشکی عمیق تولید می کند ، زیرا کنتراست بالایی دارد. سازنده ادعا می کند که طیف رنگی عالی (NTSC 108٪) وجود دارد و این کلید بازتولید رنگ با کیفیت بالا و توانایی سفارشی سازی تصویر برای تماشاگر خواهد بود. نیز پشتیبانی می کند. این تلویزیون شیائومی دارای سیستم عامل Android با رابط کاربری PatchWall است که محتوای متناسب با علایق کاربر را ارائه می دهد (الگوریتم های آن شبیه الگوریتم های مورد استفاده است ، به عنوان مثال ، در YouTube). دستیار صوتی گوگل در این تلویزیون نیز باعث می شود تا به راحتی و تنها با صدای خودتا کانال عوض کنید. همچنین ، انتقال داده ها از دستگاه های تلفن همراه (Miracast) اجرا می شود. شما می توانید به راحتی و بدون هبچ گونه کابلی گوشی موبایل، تبلت و لپ تاپتان را به تلویزیون متصل کنید. مدتی است که شاهد همکاری بین برند سامسونگ و تولید کننده اصلیشیائومی در چین هستیم. اکنون ، پس از عرضه تلویزیون هوشمند جدید از شیائومی ، مشخص است که این همکاری قوی تر از همیشه است. در ابتدای سال 2020 ، همه در مورد این واقعیت صحبت می کردند که شیائومی از پنل های QLED در محصولات آینده استفاده می کند و در آخر این اتفاق افتاد. تلویزیون های QLED شیائومی هم اکنون جزو پر طرفدار ترین مدل تلویزیون ها است که طرفداران بیشتری دارد. تلویزیون شیائومی 65 اینچ مدل MI TV 5 PRO دارای قیمتی مناسب نسبت به رقبا و ویژگی های کم نظیر از تکنولوژی های روز است.برای اطلاعات بیشتر و کسب مشاوره بهتر از مشاوران حرفه ای کوروش استور بهره جویید.

از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید.

xiaomi tvاکنون Send files to TV را دانلود کرده و بر روی تلویزیون و تلفن همراه خود نصب کنید. پس از آن، باید فایل Set Orientation Apk را روی گوشی خود دانلود کنید. پس از دانلود برنامه مورد نیاز، برنامه Send Files to TV را در گوشی اندروید خود باز کنید. سپس تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید. پس از اتصال هر دو دستگاه، فایل Set Orientation Apk را به تلویزیون ارسال کرده و آن را روی تلویزیون نصب کنید. پس از آنکه برنامه روی تلویزیون نصب شد آن را اجرا کرده و گزینه Orientation را به Landscape تغییر دهید. AZ Screen Recorder را روی تلویزیون راه اندازی کنید. پس از آن می توانید به راحتی از صفحه تلویزیون فیلم بگیرید و در قسمت Home ذخیره کنید. به یاد داشته باشید، این مراحل مانند فیلمبرداری از صفحه نمایش تلفن همراه است. اکنون AZ Screen Recorder را جستجو کرده و پس از ورود گزینه Force Stop را انتخاب کرده و سپس OK کنید. اگر می خواهید فیلم ضبط شده را حذف کنید، به تنظیمات تلویزیون شیائومی بروید و برنامه را انتخاب کنید. چرا تلویزیون شیائومی فلش را نمیخواند؟ چرا ریموت کنترل تلویزیون شیائومی کار نمیکند؟ لپ تاپ یا کامپیوتر و تلویزیون خود را روشن کنید (هر دو باید دارای پورت HDMI باشند). کابل HDMI را به پورت های HDMI لپ تاپ و تلویزیون وصل کنید. سپس وارد حالت HDMI تلویزیون شوید. با یک پارچه خشک و نرم شروع کنید. از مواد شیمیایی مضر اجتناب کنید. همچنین از مواد الکلی استفاده نکنید. کنترل تلویزیون را فراموش نکنید.

راز خودی در تلویزیون شیائومی Uncovered

کیفیت تلویزیون های شیائومی از لحاظ تصویر با برخورداری از پردازنده قدرتمند تکمیل می شود که تصاویری بدون نویز سرشار از جزئیات بالا تولید می شود. با تماشا کردن و خیره شدن به تلویزیون شیائومی از تصاویر واقعی آن لذت بالایی خواهید برد. چون پردازنده قدرتمند cortex A57 چهار هستهای بوده و توانایی آنالیز داده های صوتی و تصاویر را به صورتی بی نظیر دارد. بنابرین شیائومی این پردازنده ۶۴ بیت را در تلویزیون های هوشمند خود پشتیبانی کرده و برای بهبود سطح تماشای بینندگان پردازنده گرافیکی Mali را نیز استفاده کرده است. برخلاف تلویزیون های معمولی که یک پردازنده دارند، تلویزیون های شیائومی با دو پردازنده مرکزی و گرافیکی در کنار هم تصاویری با وضوح باورنکردنی تولید می نمایند، بنابراین لذت تماشای آن بالا است. در این مطلب میخواهیم در مورد نظرات و سوالات تلویزیون شیائومی و اینکه ایا تلویزیون شیائومی خوب است توضیح دهیم . زاویه دید گسترده تلویزیون های شیائومی به عنوان یک ویژگی بسیار عالی، تماشا کردن را برای کاربران در هر زاویه ممکن میکند و بدون افت کیفیت تمامی جزئیات قابل مشاهده خواهد بود.

تلویزیون شیائومی 75Q1 از دیگر از تولیدات کارآمد شرکت شیائومی است این شرکت همانند گوشی ها قیمت مناسبی نسبت به امکانات دارند و طول عمر بالایی هم دارند. زیبایی و جذابیت این دستگاه بیانگر توانایی و استعدادهای سازندگان این برند است که هر نگاه خاص پسندی را به سمت خود بر میگرداند. از این رو میتوان بیان کرد، جذابیت و آراستگی در کنار کیفیت و کارایی سالیان متوالی خدمات عالی را در اختیارتان قرار میدهد. این تلویزیون با کیفیت تصویر فورکی و قابلیت اتصال به اینترنت یکی از بهترین تلویزیون های جدید 2021 شیائومی است. تلویزیون شیائومی 75Q1 در نمایش دادن تصاویر بسیار به خوبی عمل کرده است؛ کیفیت تصویر تلویزیون تلویزیون شیائومی 75Q1 فورکی 4k است این کیفیت تصویر تصاویر را با با کیفیت بالایی در تلویزیون 75 اینچی نمایش می دهد. وضوح تصاویر در تلویزیون فورکی چهار برابر یک تلویزیون فول اچ دی معمولی می باشد. این تلویزیون دارای تکنولوژی Local Dimming از نوع Full Array Dimming که تصاویر روشن را روشن تر و تصاویر تیره را تیره تر نشان می دهد به زبان ساده تر تصاویر را عمیق تر از رنگ خود نشان می دهد.

xiaomi tvتلویزیونهای سامسونگ نیز بدین گونه از ویژگیهای هوشمند زیادی پشتیبانی میکند . و تمامی پلتفرمهایی چون نتفلیکس، یوتیوب و آمازون را در بر میگیرد. اما نکته قابل توجه این جاست برنده نبرد در این بخش تلویزیونهای سامسونگ هستند. چرا که با دیگر دستگاهها قابلیت سازگاری بیشتر دارند و استفاده از آنها روانتر و مطلوبتر است. تفاوت تلویزیون شیائومی و سامسونگ از نظر اتصالات این دو برند ، مقایسه چالش بر انگیزی است. هر دو تلویزیونهای سامسونگ و شیائومی از پورت های USB، LAN، HDMI و اترنت و اتصال به بلوتوث و Wifi هستند. و اتصال عالی را عرضه می کنند. اما این بار تلویزیونهای شیاومی به لطف پورت های فراوان و کیفیت عملکرد بهتر از سامسونگ جلو می زند. همچنین تلویزیونهای شیاومی یک تفاوت مهم دیگری با تلویزیون سامسونگ دارند. و آن فضای ذخیره سازی داخلی است که تلویزیون شیائومی را بسیار متفاوت می کند. حافظه داخلی تلویزیون شیائومی از 8GB تا 32GB هست.

برترین 10 کلیپ YouTube درباره تلویزیون شیائومی

برند های چینی امروزه با استفاده از بهترین فناوری های روز دنیا در حال گرفتن بازار لوازم خانگی از جمله تلویزیون ها می باشند. تلویزیون شیائومی به عنوان یکی از برند های نو ظهور در طول مدت زمان کوتاهی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای خرید تلویزیون باشد. بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید ، تلویزیون شیائومی می تواند یکی از گزینه های با کیفیت و مقرون به صرفه برای شما باشد. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی تلویزیون های شیائومی سال 2022 بپردازیم تا در صورتی که قصد خرید تلویزیون شیائومی از بانه را داشته باشید راهنمای مناسبی جهت انتخاب تلویزیون مورد نظر خود کسب نمایید. همگی از جمله مهم ترین مزایای این تلویزیون می باشد.با توجه به نکات گفته شده ، اگر قصد خرید تلویزیون از بانه را داشته باشید می توان گفت این برند یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما می باشد.

  1. قیمت تلویزیون های 40 تا 43 اینچ از 8.900 تا 12.000 تومان
  2. اسلات CI + 1.3
  3. بازار فروش نامناسب
  4. نرم افزار Patchwall

پنل تلویزیون شیائومی رسیور دار ۴۰۰ نیت روشنایی تولید می نماید. با پشتیبانی کردن از فناوری HDR 10 روشنایی تلویزیون کاملاً تنظیم شده ارائه می گردد. در ضمن ناگفته نماند که پنل ان توسط کمپانی ال جی ساخته شده است. به همین خاطر است که تلویزیون شیائومی رسیور دار توانایی تولید انواع تصاویر با کنتراست دقیق و روشنایی عمیقی میباشد (دارد) و قادر به نمایش گسترده رنگی فراوانی است. ممکن است برای شما سوال باشد که خرید تلویزیون شیائومی 65 اینچ رسیور دار مناسب است یا نه؟ با ارائه شدن تولیدات جدید و خلاقیت های نو در بازار مسلما عیب ها و فواید خاصی دارند. در مورد این مدل تلویزیون ها نیز باید بدانید که عیب هایی در مورد رسیور داشتن آنها ایجاد می شود و پس از زمان خاصی از کار می افتند. از جمله تولیدات بسیار عالی کمپانی شیائومی تلویزیون های ۶۵ اینچ رسیور دار هستند. تلویزیون رسیور دار به عنوان یک ویژگی کاربردی در مدل ها و تلویزیون های خاصی استفاده گردیده است.

همانطور که میدانید، این تکنولوژی ها سبب می شود که صدا و تصویر پخش شده از تلویزیون مکمل همدیگر باشند و کاربر به نهایت لذت و هیجان در خلال تماشای تلویزیون برسد. وجود تکنولوژی Dolby Audio در تلویزیون شیاومی L32M5 بسیار منحصر به فرد است که باعث میشود صدای خروجی از دستگاه بسیار واضح، رسا و طبیعی به نظر برسد. همانطور که در بالا اشاره شد، شرکت شیائومی از صفحه نمایش تخت برای تلویزیون شیاومی L32M5 استفاده کرده است که دارای تنوع رنگ فراوان بوده و تصویر را با بهترین کیفیت برای کاربر نشان می دهد. این دستگاه بر روی دو پایه قرار دارد که در وسط قرار دارند و همچنین این تلویزیون از پلاستیک درجه بک با کیفیت بسیار بالا ساخته شده که موجب استحکام تلویزیون می شود. تلویزیون L32M5-5ASP سایز 32 اینچ یکی از تلویزیون های 2020 شیائومی می باشد. تلویزیون شیائومی M5-5ASP دارای صفحه نمایش ال ای دی و کیفیت تصویر HD است.

کارایی پردازشگر فقط در بخش تصویر نیست و باید گفت برای قسمت صدا نیز به همین خوبی عمل میکند و نویزهای اضافی را از بین خواهد برد و دست آخر صدا و تصویر رسا و واضحی را تجربه خواهید کرد. در مزایا و معایب تلویزیون شیائومی که مشاهده کردیم، متوجه شدیم با یک برند چینی تازه متولد شده طرف هستیم، که کاربری بسیار راحتی به واسطه اندروید دارد. طراحی شیکی داشته و پایههای آن بسیار قوی هستند. اما چیزی که بیش از هر چیزی در آن خودنمایی میکند قیمت اقتصادی آنها بوده و به همین دلیل طرفداران بسیاری پیدا کرده است. توان صوتی در نقد و بررسی تلویزیون شیائومی که انجام دادیم خبر از مقدار کم آن دارد و افراد را از این لحاظ ممکن است دلسرد نماید. تنوع کمی در بین مدلهای این نمایشگر میبینید، اما همگی کیفیت تصویر خوبی دارند. همچنین فقط دو مدل از آنها دارای قابلیت گیمینگ بوده و بقیه به عنوان نمایشگر خانگی شناخته میشوند. 1️⃣ سایزبندی تلویزیون شیائومی به چه صورت است؟ ✔ محصولات این برند در ردههای پایین سایزبندی متنوع را از 32 اینچ تا 65 دارند، اما در ردههای بالا تک سایز و فقط سایز بزرگ را شامل میشوند. 2️⃣ تلویزیونهای برند شیائومی قابلیت بازی دارند؟ ✔ همه مدلها میتوانند از قسمت Game Mod به یک سری بازی دسترسی داشته باشند، اما به عنوان گیمینگ حرفهای فقط مدل Q1, MAX قابلیت بازی با سرعت بالا و 120 هرتز را داشته و مجهز به پورت HDMI 2.1 برای اتصال به تلویزیون میباشند. 3️⃣ نمایشگرهای Xiaomi ارزش خرید دارند؟ ✔ تلویزیونهای این برند به نسبت برندهای سونی، ال جی و سامسونگ از کیفیت پایینتری برخوردار هستند، اما در ترکیب خود از قابلیتهای عالی در تصویر و دسترسیهای هوشمند برخوردار می باشند. همچنین دارای قیمت بسیار پایین و اقتصادی میباشند و به همین دلیل طرفداران بسیاری دارد.

  • مدل: F2 Fire
  • تلویزیون شیائومی Q1
  • رنگ های کاملا طبیعی
  • تنوع بسیار پایین در ایران
  • رم ۳ گیگابایتی
  • پشتیبانی از میکروفون داخلی

مطلب پیشرو راهنمای نصب و راه اندازی تلویزیون های سری 4s شرکت شیائومی است. اگر تلویزیون شیائومی P1 را خریداری کرده اید و قصد دارید از شیوه ی راه اندازی آن اطلاع کسب کنید می توانید به مقاله ی "نصب و راه اندازی تلویزیون شیائومی Mi TV P1" را مطالعه کنید. ضمن تبریک به خریداران عزیز برای چنین حسن انتخابی، در ادامه توجه شما به ابتداً به مراحل نصب و سپس روشن کردن و راه اندازی تلویزیون مذکور جلب می نماییم. با این حال اگر عزیزان در مورد اتصال موبایل خود به تلویزیون و استفاده از کروم کست مشکلی دارند می توانند به راهنمای "راه اندازی کروم کست و انداختن تصویر موبایل بر روی تلویزیون شیائومی" در مجله خبری مراجعه کنند. همچنین اگر در مورد قطع شدن ناگهانی اینترنت تلویزیون اندرویدی به مشکل برخورد کرده اید به مقاله ی "حل مشکل هنگ کردن اینترنت تلویزیون اندرویدی" مراجعه کنید. همچنین اگر قصد دارید موبایل خود را به یک ایرموس خوب و خوش دست تبدیل کنید می توانید مقاله ی "چگونه موبایل خود را به ایرموس، موس و کیبورد تلویزیون اندرویدی شیائومی تبدیل کنیم؟" را مطالعه نمایید.

راهنمای خرید تلویزیون شیائومی

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از kalinab دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.



نويسنده : فراز