راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

 
راهنمای خرید تلویزیون LG - کدام تلویزیون ال جی برای شما مناسب است؟

راهنمای خرید تلویزیون LG - کدام تلویزیون ال جی برای شما مناسب است؟

  • ال جی Tv
  • تا صدا را واضح تر و با کیفیت بالا ایجاد شود.

این مجموعه ها همچنین با قابلیت صدای Dolby Atmos؛ سیستم عامل هوشمند WebOS 3.5 و چهار پورت HDMI ارائه می شوند. W7 و G7 خط اصلی تلویزیون های OLED سری LG Signature را تشکیل می دهند. ضخامت مدل 77 اینچی W7 تنها 0.23 اینچ است و مدل 65 اینچی هم با ضخامت 0.15 اینچ حتی نازک تر است. قرار است هر دو روی دیوار نصب شوند و وقتی از کنار مشاهده می شوند به سختی می توان آنها را دید. به همین دلیل W7 لقب کاغذ دیواری را به خود گرفته است. این تلویزیون ال جی است که برای تنظیم سینمای خانگی و تحت تاثیر قرار دادن میهمانان خود به آن نیاز دارید. از آنجا که W7 بسیار نازک است؛ با یک ساندبار Dolby Atmos عرضه می شود که با استفاده زا یک کابل اختصاصی که انرژی و سیگنال ویدیویی را حمل می کند؛ متصل می شود. G7 ضخیم تر و سنگین تر از W7 است و بلندگوی های آن داخلی است. نصب G7 به دیوار نیاز به استفاده از پیچ دارد؛ بنابراین این مجموعه در جایگاه خود روی قفسه محکم بهتر قرار می گیرند. در غیر این صورت، مشخصات آت شبیه W7 است.

ال جی Tv

lg tvال جی در سال 2021 از پردازنده a9 Gen4 در اولدهای بالارده، a7 Gen4 در اولدهای میان رده و تلویزیونهای NanoCell و پردازنده a5 در تلویزیونهای UHD 4K بهره گرفته است. این پردازندهها با تجزیه و تحلیل لحظهای صدا و تصویر قادر هستند، نویز تصویر و صدا را حذف کرده و با توجه به نوع تصویر میزان رنگ و کنتراست تصویر را تنظیم نماید. این ویژگی توسط قابلیتهای AI Picture Pro و AI Sound امکان پذیر هستند و بیشترین کنتراست و سرعت تصویر را همراه با صدایی سه بعدی به ارمغان خواهد آورد. تلویزیونهای OLED با پسوند عددی 1، تلویزیونهای NANO بدون تغییر و تلویزیونهای UHD با پیشوند UP در سال 2021 توسط ال جی نامگذاری شدهاند. تلویزیون OLED ال جی مدل 55GX جزو برترین و باکیفیتترین تلویزیونهای ال جی تا به امروز است. این محصول با وجود اینکه به تعداد خیلی محدود روانه بازار شد، اما قدرت بینظیر خود را به رقبا نشان داد.

از سال 2021 ، ال جی سه نوع مختلف از شماره مدل تلویزیون دارد. توجه داشته باشید که طرح اعداد مدل تلویزیون برای هر خط تلویزیون متفاوت است (OLED ، Nano / QNED ، LED). به طور کلی ، طرح شماره مدل های تلویزیون های ال جی در سال 2021 تغییر چشمگیری نمی کند. تلویزیون های ال جی شماره های زیر را دریافت می کنند: B1 ، C1 ، G1 و W1. به عنوان مثال ، برای تلویزیون های NanoCell و QLED شماره مدل به شرح زیر است: 65NANO75UPA . حرف P نشان دهنده سال ساخت مدل تلویزیون (2021) است. از آنجا که تلویزیون های LED محبوب ترین تلویزیون ها هستند ، اجازه دهید ابتدا شماره مدل آنها را توضیح دهیم. در سال 2018 ، تعداد مدل های تلویزیون های ال جی ال جی به طور قابل توجهی تغییر کرد ، اما پس از آن پیشرفت قابل توجهی مشاهده نشد.

تنها عنصر خارجی تلویزیون یک پایه بیسیم است که میتواند به هر دستگاهی متصل شود. تلویزیون 55 اینچی Displace با مشخصاتی نظیر نمایشگر OLED با وضوح 4K، پردازنده AMD و پردازنده گرافیکی NVIDIA ارائه میشود. بهگفته این شرکت، کاربران میتوانند با هر بار شارژ کامل، تا یک ماه از این دستگاه استفاده کنند. افزونبراین، باتریهای قابل تعویض این تلویزیون را میتوان بهطور جداگانه شارژ کرد. این دستگاه کاملا ماژولار طراحی شده و به کاربران این امکان را میدهد تا پنلهای 55 اینچی را برای ایجاد نمایشگرهایی با هر اندازه و شکل در کنار یکدیگر قرار دهند. ابعاد بزرگ، تنها برگ برنده این تلویزیون نیست. سری M3 نیز با فناوری بیسیم اختصاصی همراه شده که بهلطف آن امکان پخش محتوا از طریق وایفای (بدون نیاز به کابل) بر روی نمایشگر فراهم میشود. همانند فناوری استفاده شده در تلویزیون دیسپلیس، تکنولوژی Zero Connect تلویزیون جدید ال جی نیز از انعطاف بالایی برای قرارگیری بر روی سطوح مختلف برقرار است. اندازه بزرگ، بر استانداردهای عملکرد ال جی تاثیر منفی نگذاشته و نمایشگر 97 اینچی OLED این تلویزیون، وضوح 4K را در کنار نرخ رفرش 120 هرتز به ارمغان میآورد.

فناوری AI Acoustic Tuning نیز قادر به تنظیم صدا برحسب فاصلهی کاربر از تلویزیون است. به منظور تولید صدای فراگیر واقعی میتوان سیستم صوتی مجزا را از طریق فناوری Bluetooth Surround Ready به صورت بیسیم به تلویزیون 55UQ80006 متصل کرد. فناوری LG Sound Sync نیز در اتصال سیستمهای صوتی الجی سازگار با همین فناوری به همگام سازی صدا بدون توقف پخش آن از تلویزیون کمک میکند. ویژگی SoundBar Mode Control به کاربران امکان میدهد، صدای ساندبار خود را از طریق تلویزیون کنترل کنند. ویژگی TV Sound Mode Share نیز به ساندبار امکان میدهد تا از قدرت پردازش تلویزیون و هوش مصنوعی Sound Pro برای واضحتر شنیده شدن صدا استفاده کند. از دیگر فناوریهای صوتی این تلویزیون 55 اینچ الجی باید به Clear Voice Pro اشاره داشت. این فناوری با حذف نویز موجب میشود دیالوگهای افراد کاملاً واضح قابل شنیده شدن باشند. تلویزیون الجی 55UQ80006 در مقایسه با تلویزیونهای همرده خود از امکانات مناسب گیم برخوردار شده است ضمن اینکه برای خرید آن نیاز به صرف هزینه زیاد نیست.

همان طور که اشاره کردیم ال جی یکی از شرکت هایی است که سابقه فوق العاده بالایی دارد و تلویزیونهای ان از شناختهترین تلویزیونهای بازار میباشند، این شرکت برای اولین بار تلویزیونهای اولد را ارائه داده است در حالی که شرکت سونی و سامسونگ نسخههای خود را برای رقابت عرضه کردهاند. ال جی تلویزیون های خود را برای آن که قرار است، دکوراسیون خانه شما را تغییر دهند به عنوان یک اثر هنری و منبعی سرگرم کننده وارد بازار کرده است. در سال 2022 شرکت ال جی چهار مورد از تلویزیونهای خود را وارد بازار کرده است. ال جی با پنل اولد همیشه ویژگیهای درجه یک در پردازش صدا و تصویر با استفاده از هوش مصنوعی و همچنین فناوریهای گیمینگ، اینه کاری صفحه نمایش برای دستگاههای تلفن همراه ارائه میدهد. بنابراین الجی همیشه گزینههای مقرون به صرفه و عالی را برای مشتریان خود در نظر گرفتهاست تا از برنامههای نتفیلکس و پرایم ویدیو مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. الجی خود را به عنوان برترین برند برای مشتریان در بازار تلویزیون OLED تثبیت کرده است بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون جدیدی(2022) برای ارتقای سینمای خانگی خود دارید، با ما همراه باشید تا با ویژگی تمام تلویزیونهای که در سال 2022 وارد بازار شده اند به صورت کامل آشنا شوید. تلویزیونهای C2,G2,B2,A2 معرفی شده در سال جاری هستند.

تا صدا را واضح تر و با کیفیت بالا ایجاد شود.

توان خروجی صدا تلویزیون الجی : محدوده صدایی که انسان قابل شنیدن آن است، یک کانال صوتی است. سیستم های صوتی مختلفی در تلویزیون ها به کار رفته است. تا صدا را واضح تر و با کیفیت بالا ایجاد شود. توان خروجی به دو عامل بستگی دارد، که از جمله آنها به نوع و تعداد اسپیکر می توان اشاره کرد، نوع اسپیکر ها با توان خروجی 5 وات شروع شده و تا 20 وات ادامه دارد. همچنین تعداد اسیکر ها از 1 تا 4 عدد هستند. و به طور مثال تلویزیون 55sk79000gi از دو بلندگو با توان خروجی 20 وات بهره می برد. فناوری DTS VIRTUAL تلویزیون الجی : این تکنولوژی یک رمز گذاری مبتنی بر شیء است که هدف آن ایجاد صدای چند بعدی است. که مانند صدایی بسیار طبیعی محیط را پوشش می دهد. این فناوری یک گیرنده استریو دو کاناله است، سپس می تواند منابع صوتی استریو دو کاناله را به وسیله ی دو کانال فراگیر تا 4 کانال بالایی فانتوم افزایش دهد.

تلویزیون LG NanoCell TV 55SM9000 با بهره گیری از فناوری 4K توانسته بیشترین درخشندگی و سرعت تصویر را به نمایش بگذارد و بیننده را مجذوب خود نماید. تلویزیون LG 4K TV 55SM9000 قادر است، جهت افزایش عمق رنگ و ایجاد رنگ های طبیعی از فایل HDR و HDR10 و HLG پشتیبانی نماید تا بهترین تصاویر خروجی را شاهد باشیم. به منظور افزایش کنتراست، وضوح و حذف نویز تلویزیون LG 55SM9000 از قابلیت SUHD بهره گرفته است. بهره گیری از فرایند ِDolby Vision و Dolby Atmos به بیننده کمک کرده تا از طریق تلویزیون LG NanoCell 4K SUHD HDR TV 55SM9000 به نهایت کیفیت دست یابد و حس حضور در سینما را ایجاد نماید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SM9000 توانسته با بهره گیری از سیستم عامل webOS 4.5 و فرایند AI ThinQ تمامی فرمان های صوتی را تشخیص داده و اعمال نماید. چند سالی است که ال جی در صدر تولید کننده گان لوازم صوتی و تصویری جا خوش کرده است.

تلویزیون ال ای دی LM5000 مجهز به فناوری Dynamic Color است.

lg tvدر کنار کیفیت تصویر Full HD مورد دیگری که به حفظ کیفیت و جلوگیری از افت برنامهها کمک میکند، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز است. این واحد لحظههای سریع مانند فوتبال را مهار میکند و با امکان از بین بردن تاریها دیگر شاهد افت کیفیت نمیباشید. تقویت کننده رنگ نیز نکته دیگریست . که با اعمال شدن آن بر روی صفحهنمایش این تلویزیون به کیفیت بینظیر برنامهها دست پیدا میکنید. پردازش تصویر در این تلویزیون 43 اینچ با فناوری Noise Reduction با وضوح بالا و بدون تاری و اختلال در دید صورت میگیرد. قابلیت Resolution Upscaler که در این تلویزیون تعبیه شده کیفیت و رزولوشن تصویری تمام منابع ورودی را به بالاترین سطح کیفیت ارتقا میدهد. تلویزیون ال ای دی LM5000 مجهز به فناوری Dynamic Color است. این فناوری به بهبود کیفیت رنگها در این تلویزیون کمک قابل توجهی می کند. فناوری Dynamic Color در کنار پردازشگر تک هسته ای این تلویزیون که به پردازش تصاویر میپردازد در نهایت طیف رنگهای وسیع و طبیعی را ایجاد کرده و تصاویری واقعی تر را نشان می دهد.

تلویزیون ال جی

lg tvالجی یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه عرضه محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی و… در بازارهای جهانی و همچنین بازار ایران است. برند کرهای که بیش از 55 سال از حضورش در دنیای تکنولوژی میگذرد. امروز محصولات شرکت الجی(LG) در نقاط مختلف جهان عرضه و سهم فروش قابل توجهی دارد. در جدول زیر پایین ترین قیمت پیشنهادی درج شده و ممکن است به دلیل نوسانات ارزی شاهد قیمت بالاتری نیز باشید. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد,سامسونگ برند کرهای است که در تاریخچهی ۸۰ سالهی خود توانسته از یک شرکت کوچک صادراتی، به یکی از بزرگترین بازیگران دنیای فناوری تبدیل شود.شرکت سامسونگ نیز همانند ال جی انواع محصولات از جمله لوازم خانگی تا محصولات دیجیتالی مثل تلویزیون و گوشی را نیز به بازار عرضه می کند.تلویزیون های این برند از قابلیت های بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند.پس از محبوبیت تلفن های هوشمند و فروش بالای آنها، مفهوم بکار رفته در این تلفن ها وارد تلویزیون ها نیز شد.

اما حالا کمپانی JBL این مشکل را حل کرده است. این هدفون درعین حال، شش میکروفون برای برقراری تماسها دارد و با دارا بودن استاندارد ضد آب IPX۵، قابل استفاده در هنگام ورزش است. باتری این هدفون ۸ ساعت کار میکند. این هدفون از فصل بهار با قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس خواهد بود. تلویزیونهای موجود در این دوره از نمایشگاه CES محصول همان برندهایی هستند که در سالهای اخیر نیز شاهدشان بودیم. البته همین برندها، هرساله مدلهای شفافتری با زمان پاسخگویی سریعتر را به بازار عرضه میکنند. در عین حال قیمت تلویزیونها هم نسبت به قبل کاهش یافته و تفاوت قیمت مدلهای سطح بالاتر با دیگر مدلها، در توان پردازش تلویزیونهاست. یکی از بهترین تلویزیونهای ارائه شده در نمایشگاه امسال، محصول الجی به نام Zero Connect است؛ یک باکس انتقال بیسیم که با دستگاه ۹۷ اینچی اولد M الجی جفت میشود. این سیستم به شما اجازه میدهد تا بتوانید بدون چیزی بیشتر از یک کابل برق که به تلویزیون متصل میشود، آن را روی دیوار نصب کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه مولودی مال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

راهنمای خرید تلویزیون LG - کدام تلویزیون ال جی برای شما مناسب است؟

  • ال جی Tv
  • تا صدا را واضح تر و با کیفیت بالا ایجاد شود.

این مجموعه ها همچنین با قابلیت صدای Dolby Atmos؛ سیستم عامل هوشمند WebOS 3.5 و چهار پورت HDMI ارائه می شوند. W7 و G7 خط اصلی تلویزیون های OLED سری LG Signature را تشکیل می دهند. ضخامت مدل 77 اینچی W7 تنها 0.23 اینچ است و مدل 65 اینچی هم با ضخامت 0.15 اینچ حتی نازک تر است. قرار است هر دو روی دیوار نصب شوند و وقتی از کنار مشاهده می شوند به سختی می توان آنها را دید. به همین دلیل W7 لقب کاغذ دیواری را به خود گرفته است. این تلویزیون ال جی است که برای تنظیم سینمای خانگی و تحت تاثیر قرار دادن میهمانان خود به آن نیاز دارید. از آنجا که W7 بسیار نازک است؛ با یک ساندبار Dolby Atmos عرضه می شود که با استفاده زا یک کابل اختصاصی که انرژی و سیگنال ویدیویی را حمل می کند؛ متصل می شود. G7 ضخیم تر و سنگین تر از W7 است و بلندگوی های آن داخلی است. نصب G7 به دیوار نیاز به استفاده از پیچ دارد؛ بنابراین این مجموعه در جایگاه خود روی قفسه محکم بهتر قرار می گیرند. در غیر این صورت، مشخصات آت شبیه W7 است.

ال جی Tv

lg tvال جی در سال 2021 از پردازنده a9 Gen4 در اولدهای بالارده، a7 Gen4 در اولدهای میان رده و تلویزیونهای NanoCell و پردازنده a5 در تلویزیونهای UHD 4K بهره گرفته است. این پردازندهها با تجزیه و تحلیل لحظهای صدا و تصویر قادر هستند، نویز تصویر و صدا را حذف کرده و با توجه به نوع تصویر میزان رنگ و کنتراست تصویر را تنظیم نماید. این ویژگی توسط قابلیتهای AI Picture Pro و AI Sound امکان پذیر هستند و بیشترین کنتراست و سرعت تصویر را همراه با صدایی سه بعدی به ارمغان خواهد آورد. تلویزیونهای OLED با پسوند عددی 1، تلویزیونهای NANO بدون تغییر و تلویزیونهای UHD با پیشوند UP در سال 2021 توسط ال جی نامگذاری شدهاند. تلویزیون OLED ال جی مدل 55GX جزو برترین و باکیفیتترین تلویزیونهای ال جی تا به امروز است. این محصول با وجود اینکه به تعداد خیلی محدود روانه بازار شد، اما قدرت بینظیر خود را به رقبا نشان داد.

از سال 2021 ، ال جی سه نوع مختلف از شماره مدل تلویزیون دارد. توجه داشته باشید که طرح اعداد مدل تلویزیون برای هر خط تلویزیون متفاوت است (OLED ، Nano / QNED ، LED). به طور کلی ، طرح شماره مدل های تلویزیون های ال جی در سال 2021 تغییر چشمگیری نمی کند. تلویزیون های ال جی شماره های زیر را دریافت می کنند: B1 ، C1 ، G1 و W1. به عنوان مثال ، برای تلویزیون های NanoCell و QLED شماره مدل به شرح زیر است: 65NANO75UPA . حرف P نشان دهنده سال ساخت مدل تلویزیون (2021) است. از آنجا که تلویزیون های LED محبوب ترین تلویزیون ها هستند ، اجازه دهید ابتدا شماره مدل آنها را توضیح دهیم. در سال 2018 ، تعداد مدل های تلویزیون های ال جی ال جی به طور قابل توجهی تغییر کرد ، اما پس از آن پیشرفت قابل توجهی مشاهده نشد.

تنها عنصر خارجی تلویزیون یک پایه بیسیم است که میتواند به هر دستگاهی متصل شود. تلویزیون 55 اینچی Displace با مشخصاتی نظیر نمایشگر OLED با وضوح 4K، پردازنده AMD و پردازنده گرافیکی NVIDIA ارائه میشود. بهگفته این شرکت، کاربران میتوانند با هر بار شارژ کامل، تا یک ماه از این دستگاه استفاده کنند. افزونبراین، باتریهای قابل تعویض این تلویزیون را میتوان بهطور جداگانه شارژ کرد. این دستگاه کاملا ماژولار طراحی شده و به کاربران این امکان را میدهد تا پنلهای 55 اینچی را برای ایجاد نمایشگرهایی با هر اندازه و شکل در کنار یکدیگر قرار دهند. ابعاد بزرگ، تنها برگ برنده این تلویزیون نیست. سری M3 نیز با فناوری بیسیم اختصاصی همراه شده که بهلطف آن امکان پخش محتوا از طریق وایفای (بدون نیاز به کابل) بر روی نمایشگر فراهم میشود. همانند فناوری استفاده شده در تلویزیون دیسپلیس، تکنولوژی Zero Connect تلویزیون جدید ال جی نیز از انعطاف بالایی برای قرارگیری بر روی سطوح مختلف برقرار است. اندازه بزرگ، بر استانداردهای عملکرد ال جی تاثیر منفی نگذاشته و نمایشگر 97 اینچی OLED این تلویزیون، وضوح 4K را در کنار نرخ رفرش 120 هرتز به ارمغان میآورد.

فناوری AI Acoustic Tuning نیز قادر به تنظیم صدا برحسب فاصلهی کاربر از تلویزیون است. به منظور تولید صدای فراگیر واقعی میتوان سیستم صوتی مجزا را از طریق فناوری Bluetooth Surround Ready به صورت بیسیم به تلویزیون 55UQ80006 متصل کرد. فناوری LG Sound Sync نیز در اتصال سیستمهای صوتی الجی سازگار با همین فناوری به همگام سازی صدا بدون توقف پخش آن از تلویزیون کمک میکند. ویژگی SoundBar Mode Control به کاربران امکان میدهد، صدای ساندبار خود را از طریق تلویزیون کنترل کنند. ویژگی TV Sound Mode Share نیز به ساندبار امکان میدهد تا از قدرت پردازش تلویزیون و هوش مصنوعی Sound Pro برای واضحتر شنیده شدن صدا استفاده کند. از دیگر فناوریهای صوتی این تلویزیون 55 اینچ الجی باید به Clear Voice Pro اشاره داشت. این فناوری با حذف نویز موجب میشود دیالوگهای افراد کاملاً واضح قابل شنیده شدن باشند. تلویزیون الجی 55UQ80006 در مقایسه با تلویزیونهای همرده خود از امکانات مناسب گیم برخوردار شده است ضمن اینکه برای خرید آن نیاز به صرف هزینه زیاد نیست.

همان طور که اشاره کردیم ال جی یکی از شرکت هایی است که سابقه فوق العاده بالایی دارد و تلویزیونهای ان از شناختهترین تلویزیونهای بازار میباشند، این شرکت برای اولین بار تلویزیونهای اولد را ارائه داده است در حالی که شرکت سونی و سامسونگ نسخههای خود را برای رقابت عرضه کردهاند. ال جی تلویزیون های خود را برای آن که قرار است، دکوراسیون خانه شما را تغییر دهند به عنوان یک اثر هنری و منبعی سرگرم کننده وارد بازار کرده است. در سال 2022 شرکت ال جی چهار مورد از تلویزیونهای خود را وارد بازار کرده است. ال جی با پنل اولد همیشه ویژگیهای درجه یک در پردازش صدا و تصویر با استفاده از هوش مصنوعی و همچنین فناوریهای گیمینگ، اینه کاری صفحه نمایش برای دستگاههای تلفن همراه ارائه میدهد. بنابراین الجی همیشه گزینههای مقرون به صرفه و عالی را برای مشتریان خود در نظر گرفتهاست تا از برنامههای نتفیلکس و پرایم ویدیو مورد علاقه خود نهایت استفاده را ببرید. الجی خود را به عنوان برترین برند برای مشتریان در بازار تلویزیون OLED تثبیت کرده است بنابراین اگر قصد خرید تلویزیون جدیدی(2022) برای ارتقای سینمای خانگی خود دارید، با ما همراه باشید تا با ویژگی تمام تلویزیونهای که در سال 2022 وارد بازار شده اند به صورت کامل آشنا شوید. تلویزیونهای C2,G2,B2,A2 معرفی شده در سال جاری هستند.

تا صدا را واضح تر و با کیفیت بالا ایجاد شود.

توان خروجی صدا تلویزیون الجی : محدوده صدایی که انسان قابل شنیدن آن است، یک کانال صوتی است. سیستم های صوتی مختلفی در تلویزیون ها به کار رفته است. تا صدا را واضح تر و با کیفیت بالا ایجاد شود. توان خروجی به دو عامل بستگی دارد، که از جمله آنها به نوع و تعداد اسپیکر می توان اشاره کرد، نوع اسپیکر ها با توان خروجی 5 وات شروع شده و تا 20 وات ادامه دارد. همچنین تعداد اسیکر ها از 1 تا 4 عدد هستند. و به طور مثال تلویزیون 55sk79000gi از دو بلندگو با توان خروجی 20 وات بهره می برد. فناوری DTS VIRTUAL تلویزیون الجی : این تکنولوژی یک رمز گذاری مبتنی بر شیء است که هدف آن ایجاد صدای چند بعدی است. که مانند صدایی بسیار طبیعی محیط را پوشش می دهد. این فناوری یک گیرنده استریو دو کاناله است، سپس می تواند منابع صوتی استریو دو کاناله را به وسیله ی دو کانال فراگیر تا 4 کانال بالایی فانتوم افزایش دهد.

تلویزیون LG NanoCell TV 55SM9000 با بهره گیری از فناوری 4K توانسته بیشترین درخشندگی و سرعت تصویر را به نمایش بگذارد و بیننده را مجذوب خود نماید. تلویزیون LG 4K TV 55SM9000 قادر است، جهت افزایش عمق رنگ و ایجاد رنگ های طبیعی از فایل HDR و HDR10 و HLG پشتیبانی نماید تا بهترین تصاویر خروجی را شاهد باشیم. به منظور افزایش کنتراست، وضوح و حذف نویز تلویزیون LG 55SM9000 از قابلیت SUHD بهره گرفته است. بهره گیری از فرایند ِDolby Vision و Dolby Atmos به بیننده کمک کرده تا از طریق تلویزیون LG NanoCell 4K SUHD HDR TV 55SM9000 به نهایت کیفیت دست یابد و حس حضور در سینما را ایجاد نماید. تلویزیون هوشمند ال جی مدل 55SM9000 توانسته با بهره گیری از سیستم عامل webOS 4.5 و فرایند AI ThinQ تمامی فرمان های صوتی را تشخیص داده و اعمال نماید. چند سالی است که ال جی در صدر تولید کننده گان لوازم صوتی و تصویری جا خوش کرده است.

تلویزیون ال ای دی LM5000 مجهز به فناوری Dynamic Color است.

lg tvدر کنار کیفیت تصویر Full HD مورد دیگری که به حفظ کیفیت و جلوگیری از افت برنامهها کمک میکند، سرعت رفرش تصویر 60 هرتز است. این واحد لحظههای سریع مانند فوتبال را مهار میکند و با امکان از بین بردن تاریها دیگر شاهد افت کیفیت نمیباشید. تقویت کننده رنگ نیز نکته دیگریست . که با اعمال شدن آن بر روی صفحهنمایش این تلویزیون به کیفیت بینظیر برنامهها دست پیدا میکنید. پردازش تصویر در این تلویزیون 43 اینچ با فناوری Noise Reduction با وضوح بالا و بدون تاری و اختلال در دید صورت میگیرد. قابلیت Resolution Upscaler که در این تلویزیون تعبیه شده کیفیت و رزولوشن تصویری تمام منابع ورودی را به بالاترین سطح کیفیت ارتقا میدهد. تلویزیون ال ای دی LM5000 مجهز به فناوری Dynamic Color است. این فناوری به بهبود کیفیت رنگها در این تلویزیون کمک قابل توجهی می کند. فناوری Dynamic Color در کنار پردازشگر تک هسته ای این تلویزیون که به پردازش تصاویر میپردازد در نهایت طیف رنگهای وسیع و طبیعی را ایجاد کرده و تصاویری واقعی تر را نشان می دهد.

تلویزیون ال جی

lg tvالجی یکی از برندهای مطرح و شناخته شده در زمینه عرضه محصولات صوتی و تصویری و لوازم خانگی و… در بازارهای جهانی و همچنین بازار ایران است. برند کرهای که بیش از 55 سال از حضورش در دنیای تکنولوژی میگذرد. امروز محصولات شرکت الجی(LG) در نقاط مختلف جهان عرضه و سهم فروش قابل توجهی دارد. در جدول زیر پایین ترین قیمت پیشنهادی درج شده و ممکن است به دلیل نوسانات ارزی شاهد قیمت بالاتری نیز باشید. گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول به عنوان یک شرکت بازرگانی تأسیس شد,سامسونگ برند کرهای است که در تاریخچهی ۸۰ سالهی خود توانسته از یک شرکت کوچک صادراتی، به یکی از بزرگترین بازیگران دنیای فناوری تبدیل شود.شرکت سامسونگ نیز همانند ال جی انواع محصولات از جمله لوازم خانگی تا محصولات دیجیتالی مثل تلویزیون و گوشی را نیز به بازار عرضه می کند.تلویزیون های این برند از قابلیت های بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند.پس از محبوبیت تلفن های هوشمند و فروش بالای آنها، مفهوم بکار رفته در این تلفن ها وارد تلویزیون ها نیز شد.

اما حالا کمپانی JBL این مشکل را حل کرده است. این هدفون درعین حال، شش میکروفون برای برقراری تماسها دارد و با دارا بودن استاندارد ضد آب IPX۵، قابل استفاده در هنگام ورزش است. باتری این هدفون ۸ ساعت کار میکند. این هدفون از فصل بهار با قیمت ۲۵۰ دلار در دسترس خواهد بود. تلویزیونهای موجود در این دوره از نمایشگاه CES محصول همان برندهایی هستند که در سالهای اخیر نیز شاهدشان بودیم. البته همین برندها، هرساله مدلهای شفافتری با زمان پاسخگویی سریعتر را به بازار عرضه میکنند. در عین حال قیمت تلویزیونها هم نسبت به قبل کاهش یافته و تفاوت قیمت مدلهای سطح بالاتر با دیگر مدلها، در توان پردازش تلویزیونهاست. یکی از بهترین تلویزیونهای ارائه شده در نمایشگاه امسال، محصول الجی به نام Zero Connect است؛ یک باکس انتقال بیسیم که با دستگاه ۹۷ اینچی اولد M الجی جفت میشود. این سیستم به شما اجازه میدهد تا بتوانید بدون چیزی بیشتر از یک کابل برق که به تلویزیون متصل میشود، آن را روی دیوار نصب کنید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فروشگاه مولودی مال بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.



نويسنده : فراز