راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

 
تلویزیون شیائومی 2023 بخریم یا نه؟

تلویزیون شیائومی 2023 بخریم یا نه؟

xiaomi tvبه گزارش ایسنا به نقل از افرالند، تلویزیون شیائومی یکی نمایشگرهای پرفروش بازار با قیمتی اقتصادی و امکاناتی فراوان است. به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه محصولات؛ شیائومی به یکی از برندهای مورد علاقه کاربران سراسر جهان و به خصوص ایرانی تبدیل شده است. از آن جا که قیمت تلویزیون شیائومی واقعاً به صرفه است، بسیاری از کابران تمایل دارند تا از این برند خرید کنید. جدیدترین تلویزیونهای شیائومی کدامند؟ بزرگ ترین تلویزیون خانواده شیائومی در سال 2022 نمایشگری 86 اینچ است که گروه خاصی از کاربران را هدف قرار داده است؛ آن دسته از کاربرانی که یک تلویزیون 55 اینچ نمیتواند لبخند بر لب هایشان بیاورد! تلویزیون شیائومی MAX غول خوش طرح و جذاب شیائومی است که در گروه مدلهای بالارده و پیشرفته خود را جای می دهد. تلویزیون اقتصادی شیائومی مدل F2 یکی دیگر از مدلهای جدید این شرکت است که به دور از زرق و برق تولید شده است. یکی دیگر از تلویزیون های اقتصادی و قیمت مناسب 2022 شیائومی مدل A2 است.

  • تنوع محصولات اندک
  • دارای حالت های صدا Standard, Movie, News, Game, Custom
  • خروجی هدفون
  • فرمت نامناسب فلش
  • پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  • خروجی دیجیتال نوری
  • کروم کست داخلی
  • تنوع سایزبندی و صفحه نمایش

xiaomi tvتلویزیون 55Q1E از برترین محصولات برند شیائوم ی است؛ شیائومی را میتوان یکی از ابرقدرتهای دنیای تکنولوژی برشمرد که نسبت به رقبای خود توانسته در مدت زمان کوتاهی به محبوبیتی بالا در میان کاربران دست یابد. این برند نوپا بیشترین فعالیت را در زمینه تولید گوشیهایی با کیفیت بینظیر و قیمت مناسب دارد و همین مسئله باعث شده روز به روز به طرفداران این برند اضافه شود. البته فعالیت شیائومی به لاین گوشی محدود نشده و این برند در زمینه ساخت تلویزیونهایی با امکانات عالی و وضوح تصویر مناسب نیز فعالیت گستردهای دارد. همزمان با برندهای نامدار، شیائومی نیز در سال 2021 از جدیدترین محصولات خود شامل تلویزیونهایی پیشرفته و جدید و رونمایی کرد. تلویزیون 55Q1E مدل جدید شیائومی از سری تلویزیونهای کیولد است که با ویژگیهایی پیشرفته و امکاناتی متنوع به بازار پررقابت تلویزیون آمده تا به یک رقیب قدر برای تلویزیونهای سایر برندها تبدیل شود. شیائومی از وضوح تصویر 4K در این تلویزیون QLED استفاده کرده تا در کنار جزئیات کامل تصاویر بتواند وضوحی بالاتر از سطح انتظار را ارائه دهد.

این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد.

xiaomi tvهر یک از بلندگوهای تعبیه شده در تلویزیونهای این کمپانی، از فناوری Dolby Vision و Dolby Atoms برخوردار هستند. این محصولات دارای تکنولوژی Clear Sound هستند. این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد. اگر از آن دسته افرادی محسوب میشوید که کیفیت صدا برایتان بسیار اهمیت داشته، خرید تلویزیونهای شیائومی گزینهای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. تلویزیونهای این کمپانی با قدرت صدای بالایی که دارند، سینما را به منزل شما میآورند. تلویزیونهای این کمپانی در پخش پردازنده حرف زیادی برای گفتن دارند. استفاده از یک پردازنده قدرتمند در این تلویزیون سبب شده که تصاویر با جزئیات بالا نمایش داده شوند. به همین علت کمپانی شیائومی در تولید محصولات خود از پردازنده 4 هستهای Cortex A57 در مدل 64 بیتی استفاده کرده است. در کنار این پردازنده قدرتمند، این کمپانی از پردازنده گرافیکی Maly نیز بهره میگیرد. پردازنده گرافیکی قوی محصولات این کمپانی موجب گردیده که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کنید. کمپانی شیائومی در تولید تلویزیونها از قابلیتهای پیشرفته و تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده است.

خوب، بد و تلویزیون شیائومی

می تواند فریم به فریم کیفیت تصویر را پردازش و بهینه کند. تلویزیون Mi TV Q1 75″ به وضوح، تمام جزئیات روشن و تاریک را با افزایش کیفیت تصویر، نزدیک به واقعیت نشان می تلویزیون شیائومی 65 اینچ قیمت دهد. وضوح تصویر 3840×2160 پیکسل چهار برابر تلویزیون FHD است. تصویر شفاف کریستالی، تماشای حتی کوچکترین جزئیات را نیز آسان می کند. تلویزیون Mi TV Q1 75″ با بهره مندی از سیستم عامل Android TV ™ 10 ، امکان استفاده بیش از 700،000 فیلم و نمایش و بیش از 5000 برنامه را فراهم نموده است. این تلویزیون همچنین با سیستم عامل Xiaomi PatchWall سازگار است که محتوای برنامه های مختلف را ترکیب می کند و آن را بر اساس طبقه بندی مرتب می کند. PatchWall همچنین دارای یک عملکرد جستجوی جهانی است که به شما امکان می دهد محتوا را در همه برنامه ها به صورت یکجا جستجو کنید. کنترل از راه دور بلوتوثی 360 درجه تلویزیون Mi TV Q1 75″ که از طریق بلوتوث متصل می شود ، از هر جهت و در هر زاویه ای کار می کند. نیازی به هدف قرار دادن تلویزیون نیست. ریموت کنترل بهینه شده با یک دکمه مستقیم دسترسی به Netflix ، Prime video و صفحه اصلی Android TV و غیره کار را آسان می کند. تلویزیون Mi TV Q1 75″ از Chromecast داخلی و Miracast برای پخش محتوا از دستگاه تلفن همراه به تلویزیون پشتیبانی می کند. عکس های خود را ببینید و از موسیقی، بازی ها و فیلم های مورد علاقه خود در صفحه بزرگتر لذت ببرید. از Google بخواهید جدیدترین فیلم های پرفروش، پخش سریال یا بازی های چند نفره را جستجو کند. وظایف را مدیریت کرده و تقویم خود را ببینید. یا سوالاتی از آن بپرسید و پاسخ ها را در تلویزیون خود ببینید.

همچنین دارای دکمه اختصاصی اجرای برنامه Netflix و Amazon Prime Video است و شما می توانید خیلی سریع به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون 2021 شیائومی Q1 از Chromecast داخلی برخوردار است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز میسازد. شما از طریق Chromecast و Miracast میتوانید محتوای تلفن همراه خود را روی صفحه نمایش تلویزیون Mirror کنید و همه چیز را در سایز بزرگ مشاهده فرمایید. کروم کست داخلی به شما اجازه می دهد تا ویدیو ها، بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را از موبایل روی صفحه نمایش تلویزیون 75 اینچ شیائومی Q1 با کیفیت بالا پخش کنید. تنها کافی است دکمه Cast را در موبایل خود فشرده و اتصال موبایل و تلویزیون تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ را برقرار کنید. همچنین می توانید از طریق مرورگر کروم کامپیوتر خود صفحه وب را روی تلویزیون Cast نمایید و از ان لذت ببرید. این قابلیت را میتوانید در تلویزیون های اندروید سونی نیز مشاهده کنید.

در صورتی که سایز های بزرگتر را نیز تولید کرده است.

تلویزیون ردمی شیائومی چیست ؟ ؛ کمپانی شیائومی به عنوان یک تولیدکننده بزرگ در تولید تلویزیون و همچنین تلفن های هوشمند چینی همانند هواوی محبوبیت جهانی فوقالعاده زیادی را کسب کرده است. به طوری که سال گذشته توانست فروش ۷۰ میلیون گوشی هوشمند داشته باشد. شیائومی تولید تلویزیون های هوشمند را بهعنوان تولیدات دیگرش که نام آنها را Mi TV گذاشته، عرضه کرده است. که روز به روز نسل جدید این تلویزیون ها بیشتر توسط شرکت شیائومی ارائه می گردد. اولین بار شرکت شیائومی در سال 1395 از تولید تلویزیون Mi TV با مشخصات منحنی و فوق باریک رونمایی کرده است. تلویزیون های شیائومی منحنی 2021 و 2022 ضخامت بسیار کمی دارند و تازه ترین تلویزیون سری Mi TV اندازه بین 40 تا 60 اینچ دارد. در صورتی که سایز های بزرگتر را نیز تولید کرده است. یکی از تلویزیونهای تولید شده با مشخصه ی منحنی Mi TV 4S است که به تلویزیون می تی وی مستر معروف می باشد. این تلویزیون از صفحه نمایش 60 هرتز، با کیفیت فورکی، بلندگو های پرقدرت 20 وات، طراحی منحنی شکل، فناوری دالبی اتموس، دالبی ویژن برخوردار می باشد که با سایز های 43، 55 و 65 اینچی وارد بازار شده است.

شاید برایتان جالب باشد که شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۴ موفق شده ۲.۱ میلیون گوشی را در عرض یک روز به فروش برساند و نام خود را در گینس ثبت کند. این برند همچنین موفق شده در عرض تنها ۲ ثانیه ۱۵ هزار گوشی می ۳ را به فروش برساند. تلویزیون های شیائومی کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند و به نسبت از قیمت های پایین تری در مقابل سایر تلویزیون ها برخوردار هستند. تلویزیون ال ای دی های شیائومی به واسطه قیمت مناسب و کیفیت بالای خود، در همان ابتدای ورود به بازار توانسته اند مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشانند و طرفداران زیادی داشته باشند. البته برای خرید تلویزیون مناسب به وب سایتی که از آن خرید می کنید توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا برای جلب اعتماد شما عزیزان موفق به دریافت نمادهای قانونی شده و برگه ای را به نام برگه اعتبارات تعبیه کرده است.

قیمت تلویزیون شیائومی

پایههای ارائه شده برای این مدل تلویزیون 2021 از نوع دوشاخهای است که به شکلی ظریف و ماهرانه طراحی شده و با فاصله استانداردی که دارد هیچگونه مزاحمتی هنگام قرار دادن ساندبار در مقابل آن ایجاد نمیکند. این پایهها قابلیت جدا شدن دارند و کاربر در صورت تمایل به نصب دستگاه بر روی دیوار به راحتی میتواند پایهها را جدا کرده و تلویزیون را در مکان مناسب نصب کند. اگر به دنبال انتخابی هوشمندانه هستید بهتر است بدانید خرید تلویزیون 4K شیائومی 65 اینچ مدل P1 از سایت ما در بانه بهترین انتخاب است. چون این محصول علاوه بر قابلیتهای بیان شده از امکانات و فناوریهای جدید فراوانی برخوردار است، رابط کاربری راحتی دارد، به منوی فارسی مجهز است و میکروفن داخلی آن نیز به صورت دستی خاموش یا روشن میشود. سایت ما امیدوار است که با در اختیار گذاشتن این مطالب به خوبی شما را راهنمایی کرده باشد، و شما را به خوبی با قابلیتهای تلویزیون 65 اینچ P1 شیائومی آشنا کرده باشد.

  • پردازشگر 4 هسته ای
  • قیمت به مراتب بالاتر از سایر رقبا
  • استفاده به عنوان مانیتور برای گیم
  • نام شما *
  • سیستم عامل اندروید 9
  • پشتیبانی محدود از اپهای اندروید

این پنل نسل پیشرفته نمایشگرهای LCD میباشد که از کیفیت و کارایی بالایی بهره میبرند و باعث میشوند تا تلویزیون بتواند عملکرد خوب و قدرتمندی را از خود نشان دهد. تلویزیون 55 اینچ L55M5-5ASP که از سری تولیدات این برند خوش نام و موفق میباشد از وجود این پنل قدرتمند بهره میبرد. وجود این نمایشگر مزایایی برای این تلویزیون 4k به همراه دارد که در ادامه آنها را به برای شما بیان خواهیم کرد. این نمایشگر دارای زاویه دید بالایی میباشد بنابراین دیگر کاربران دغدغهای برای نحوه نشستن خود ندارند و میتوانند از هر زاویهای تصاویری روان و واضح و دقیق و ثابت را مشاهده نمایند و لذت تمام را از دیدن آنها ببرند. ایجاد روشنایی زیاد دیگر مزیت حضور این پنل میباشد از این جهت کاربران میتوانند محتواها را به صورت درخشان و با جزئیات ریز و دقیق مشاهده نمایند. توسط نمایشگر LED کنتراست نیز در سطح بالایی تولید میشود از این منظر هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست و به صورت طبیعیتر و واقعیتر و عمیقتر ارائه داده میشود.

تلویزیون شیائومی 2023 بخریم یا نه؟

xiaomi tvبه گزارش ایسنا به نقل از افرالند، تلویزیون شیائومی یکی نمایشگرهای پرفروش بازار با قیمتی اقتصادی و امکاناتی فراوان است. به دلیل کیفیت بالا و قیمت مقرون به صرفه محصولات؛ شیائومی به یکی از برندهای مورد علاقه کاربران سراسر جهان و به خصوص ایرانی تبدیل شده است. از آن جا که قیمت تلویزیون شیائومی واقعاً به صرفه است، بسیاری از کابران تمایل دارند تا از این برند خرید کنید. جدیدترین تلویزیونهای شیائومی کدامند؟ بزرگ ترین تلویزیون خانواده شیائومی در سال 2022 نمایشگری 86 اینچ است که گروه خاصی از کاربران را هدف قرار داده است؛ آن دسته از کاربرانی که یک تلویزیون 55 اینچ نمیتواند لبخند بر لب هایشان بیاورد! تلویزیون شیائومی MAX غول خوش طرح و جذاب شیائومی است که در گروه مدلهای بالارده و پیشرفته خود را جای می دهد. تلویزیون اقتصادی شیائومی مدل F2 یکی دیگر از مدلهای جدید این شرکت است که به دور از زرق و برق تولید شده است. یکی دیگر از تلویزیون های اقتصادی و قیمت مناسب 2022 شیائومی مدل A2 است.

  • تنوع محصولات اندک
  • دارای حالت های صدا Standard, Movie, News, Game, Custom
  • خروجی هدفون
  • فرمت نامناسب فلش
  • پایه دیواری ثابت تلویزیون TV wall mount ۲۸۰٬۰۰۰ تومان
  • خروجی دیجیتال نوری
  • کروم کست داخلی
  • تنوع سایزبندی و صفحه نمایش

xiaomi tvتلویزیون 55Q1E از برترین محصولات برند شیائوم ی است؛ شیائومی را میتوان یکی از ابرقدرتهای دنیای تکنولوژی برشمرد که نسبت به رقبای خود توانسته در مدت زمان کوتاهی به محبوبیتی بالا در میان کاربران دست یابد. این برند نوپا بیشترین فعالیت را در زمینه تولید گوشیهایی با کیفیت بینظیر و قیمت مناسب دارد و همین مسئله باعث شده روز به روز به طرفداران این برند اضافه شود. البته فعالیت شیائومی به لاین گوشی محدود نشده و این برند در زمینه ساخت تلویزیونهایی با امکانات عالی و وضوح تصویر مناسب نیز فعالیت گستردهای دارد. همزمان با برندهای نامدار، شیائومی نیز در سال 2021 از جدیدترین محصولات خود شامل تلویزیونهایی پیشرفته و جدید و رونمایی کرد. تلویزیون 55Q1E مدل جدید شیائومی از سری تلویزیونهای کیولد است که با ویژگیهایی پیشرفته و امکاناتی متنوع به بازار پررقابت تلویزیون آمده تا به یک رقیب قدر برای تلویزیونهای سایر برندها تبدیل شود. شیائومی از وضوح تصویر 4K در این تلویزیون QLED استفاده کرده تا در کنار جزئیات کامل تصاویر بتواند وضوحی بالاتر از سطح انتظار را ارائه دهد.

این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد.

xiaomi tvهر یک از بلندگوهای تعبیه شده در تلویزیونهای این کمپانی، از فناوری Dolby Vision و Dolby Atoms برخوردار هستند. این محصولات دارای تکنولوژی Clear Sound هستند. این فناوری موجب پاکسازی صوتی در دستگاه میگردد. اگر از آن دسته افرادی محسوب میشوید که کیفیت صدا برایتان بسیار اهمیت داشته، خرید تلویزیونهای شیائومی گزینهای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. تلویزیونهای این کمپانی با قدرت صدای بالایی که دارند، سینما را به منزل شما میآورند. تلویزیونهای این کمپانی در پخش پردازنده حرف زیادی برای گفتن دارند. استفاده از یک پردازنده قدرتمند در این تلویزیون سبب شده که تصاویر با جزئیات بالا نمایش داده شوند. به همین علت کمپانی شیائومی در تولید محصولات خود از پردازنده 4 هستهای Cortex A57 در مدل 64 بیتی استفاده کرده است. در کنار این پردازنده قدرتمند، این کمپانی از پردازنده گرافیکی Maly نیز بهره میگیرد. پردازنده گرافیکی قوی محصولات این کمپانی موجب گردیده که بتوانید تصاویر را با کیفیت بالا تماشا کنید. کمپانی شیائومی در تولید تلویزیونها از قابلیتهای پیشرفته و تکنولوژیهای روز دنیا استفاده کرده است.

خوب، بد و تلویزیون شیائومی

می تواند فریم به فریم کیفیت تصویر را پردازش و بهینه کند. تلویزیون Mi TV Q1 75″ به وضوح، تمام جزئیات روشن و تاریک را با افزایش کیفیت تصویر، نزدیک به واقعیت نشان می تلویزیون شیائومی 65 اینچ قیمت دهد. وضوح تصویر 3840×2160 پیکسل چهار برابر تلویزیون FHD است. تصویر شفاف کریستالی، تماشای حتی کوچکترین جزئیات را نیز آسان می کند. تلویزیون Mi TV Q1 75″ با بهره مندی از سیستم عامل Android TV ™ 10 ، امکان استفاده بیش از 700،000 فیلم و نمایش و بیش از 5000 برنامه را فراهم نموده است. این تلویزیون همچنین با سیستم عامل Xiaomi PatchWall سازگار است که محتوای برنامه های مختلف را ترکیب می کند و آن را بر اساس طبقه بندی مرتب می کند. PatchWall همچنین دارای یک عملکرد جستجوی جهانی است که به شما امکان می دهد محتوا را در همه برنامه ها به صورت یکجا جستجو کنید. کنترل از راه دور بلوتوثی 360 درجه تلویزیون Mi TV Q1 75″ که از طریق بلوتوث متصل می شود ، از هر جهت و در هر زاویه ای کار می کند. نیازی به هدف قرار دادن تلویزیون نیست. ریموت کنترل بهینه شده با یک دکمه مستقیم دسترسی به Netflix ، Prime video و صفحه اصلی Android TV و غیره کار را آسان می کند. تلویزیون Mi TV Q1 75″ از Chromecast داخلی و Miracast برای پخش محتوا از دستگاه تلفن همراه به تلویزیون پشتیبانی می کند. عکس های خود را ببینید و از موسیقی، بازی ها و فیلم های مورد علاقه خود در صفحه بزرگتر لذت ببرید. از Google بخواهید جدیدترین فیلم های پرفروش، پخش سریال یا بازی های چند نفره را جستجو کند. وظایف را مدیریت کرده و تقویم خود را ببینید. یا سوالاتی از آن بپرسید و پاسخ ها را در تلویزیون خود ببینید.

همچنین دارای دکمه اختصاصی اجرای برنامه Netflix و Amazon Prime Video است و شما می توانید خیلی سریع به محتوای مورد علاقه خود دسترسی داشته باشید. تلویزیون 2021 شیائومی Q1 از Chromecast داخلی برخوردار است و شما را از خرید جداگانه آن بی نیاز میسازد. شما از طریق Chromecast و Miracast میتوانید محتوای تلفن همراه خود را روی صفحه نمایش تلویزیون Mirror کنید و همه چیز را در سایز بزرگ مشاهده فرمایید. کروم کست داخلی به شما اجازه می دهد تا ویدیو ها، بازی ها و برنامه های مورد علاقه خود را از موبایل روی صفحه نمایش تلویزیون 75 اینچ شیائومی Q1 با کیفیت بالا پخش کنید. تنها کافی است دکمه Cast را در موبایل خود فشرده و اتصال موبایل و تلویزیون تلویزیون شیائومی 4s 55 اینچ را برقرار کنید. همچنین می توانید از طریق مرورگر کروم کامپیوتر خود صفحه وب را روی تلویزیون Cast نمایید و از ان لذت ببرید. این قابلیت را میتوانید در تلویزیون های اندروید سونی نیز مشاهده کنید.

در صورتی که سایز های بزرگتر را نیز تولید کرده است.

تلویزیون ردمی شیائومی چیست ؟ ؛ کمپانی شیائومی به عنوان یک تولیدکننده بزرگ در تولید تلویزیون و همچنین تلفن های هوشمند چینی همانند هواوی محبوبیت جهانی فوقالعاده زیادی را کسب کرده است. به طوری که سال گذشته توانست فروش ۷۰ میلیون گوشی هوشمند داشته باشد. شیائومی تولید تلویزیون های هوشمند را بهعنوان تولیدات دیگرش که نام آنها را Mi TV گذاشته، عرضه کرده است. که روز به روز نسل جدید این تلویزیون ها بیشتر توسط شرکت شیائومی ارائه می گردد. اولین بار شرکت شیائومی در سال 1395 از تولید تلویزیون Mi TV با مشخصات منحنی و فوق باریک رونمایی کرده است. تلویزیون های شیائومی منحنی 2021 و 2022 ضخامت بسیار کمی دارند و تازه ترین تلویزیون سری Mi TV اندازه بین 40 تا 60 اینچ دارد. در صورتی که سایز های بزرگتر را نیز تولید کرده است. یکی از تلویزیونهای تولید شده با مشخصه ی منحنی Mi TV 4S است که به تلویزیون می تی وی مستر معروف می باشد. این تلویزیون از صفحه نمایش 60 هرتز، با کیفیت فورکی، بلندگو های پرقدرت 20 وات، طراحی منحنی شکل، فناوری دالبی اتموس، دالبی ویژن برخوردار می باشد که با سایز های 43، 55 و 65 اینچی وارد بازار شده است.

شاید برایتان جالب باشد که شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۴ موفق شده ۲.۱ میلیون گوشی را در عرض یک روز به فروش برساند و نام خود را در گینس ثبت کند. این برند همچنین موفق شده در عرض تنها ۲ ثانیه ۱۵ هزار گوشی می ۳ را به فروش برساند. تلویزیون های شیائومی کیفیت تصویر بسیار خوبی دارند و به نسبت از قیمت های پایین تری در مقابل سایر تلویزیون ها برخوردار هستند. تلویزیون ال ای دی های شیائومی به واسطه قیمت مناسب و کیفیت بالای خود، در همان ابتدای ورود به بازار توانسته اند مخاطبان زیادی را به سمت خود بکشانند و طرفداران زیادی داشته باشند. البته برای خرید تلویزیون مناسب به وب سایتی که از آن خرید می کنید توجه داشته باشید. فروشگاه اینترنتی گزینگ کالا برای جلب اعتماد شما عزیزان موفق به دریافت نمادهای قانونی شده و برگه ای را به نام برگه اعتبارات تعبیه کرده است.

قیمت تلویزیون شیائومی

پایههای ارائه شده برای این مدل تلویزیون 2021 از نوع دوشاخهای است که به شکلی ظریف و ماهرانه طراحی شده و با فاصله استانداردی که دارد هیچگونه مزاحمتی هنگام قرار دادن ساندبار در مقابل آن ایجاد نمیکند. این پایهها قابلیت جدا شدن دارند و کاربر در صورت تمایل به نصب دستگاه بر روی دیوار به راحتی میتواند پایهها را جدا کرده و تلویزیون را در مکان مناسب نصب کند. اگر به دنبال انتخابی هوشمندانه هستید بهتر است بدانید خرید تلویزیون 4K شیائومی 65 اینچ مدل P1 از سایت ما در بانه بهترین انتخاب است. چون این محصول علاوه بر قابلیتهای بیان شده از امکانات و فناوریهای جدید فراوانی برخوردار است، رابط کاربری راحتی دارد، به منوی فارسی مجهز است و میکروفن داخلی آن نیز به صورت دستی خاموش یا روشن میشود. سایت ما امیدوار است که با در اختیار گذاشتن این مطالب به خوبی شما را راهنمایی کرده باشد، و شما را به خوبی با قابلیتهای تلویزیون 65 اینچ P1 شیائومی آشنا کرده باشد.

  • پردازشگر 4 هسته ای
  • قیمت به مراتب بالاتر از سایر رقبا
  • استفاده به عنوان مانیتور برای گیم
  • نام شما *
  • سیستم عامل اندروید 9
  • پشتیبانی محدود از اپهای اندروید

این پنل نسل پیشرفته نمایشگرهای LCD میباشد که از کیفیت و کارایی بالایی بهره میبرند و باعث میشوند تا تلویزیون بتواند عملکرد خوب و قدرتمندی را از خود نشان دهد. تلویزیون 55 اینچ L55M5-5ASP که از سری تولیدات این برند خوش نام و موفق میباشد از وجود این پنل قدرتمند بهره میبرد. وجود این نمایشگر مزایایی برای این تلویزیون 4k به همراه دارد که در ادامه آنها را به برای شما بیان خواهیم کرد. این نمایشگر دارای زاویه دید بالایی میباشد بنابراین دیگر کاربران دغدغهای برای نحوه نشستن خود ندارند و میتوانند از هر زاویهای تصاویری روان و واضح و دقیق و ثابت را مشاهده نمایند و لذت تمام را از دیدن آنها ببرند. ایجاد روشنایی زیاد دیگر مزیت حضور این پنل میباشد از این جهت کاربران میتوانند محتواها را به صورت درخشان و با جزئیات ریز و دقیق مشاهده نمایند. توسط نمایشگر LED کنتراست نیز در سطح بالایی تولید میشود از این منظر هر صحنه با سطح بالایی از کنتراست و به صورت طبیعیتر و واقعیتر و عمیقتر ارائه داده میشود.



نويسنده : فراز