راهنمای خرید لوازم خانگی | نظرات درباره لوازم خانگی | معرفی فروشگاه های برتر لوازم خانگی | بررسی فروشگاه های فرش | بررسی فروشگاه های کالای دندانپزشکی

 
چرا لپ تاپ استوک ارزش خریدن را دارد؟

چرا لپ تاپ را از کالاوما بخریم؟

laptopچرا لپ تاپ را از کالاوما بخریم؟ کالاوما همواره ارائه دهنده جدیدترین لپ تاپهای بازار است و در عرصه معرفی و فروش محصولات جدیدتر و کاربردیتر در بازار کامپیوتر و لپ تاپ پیشتاز است. همچنین خدمات پس از فروش مربوط به کالاوما و پاسخگویی به سوالات و پشتیبانی تخصصی، میتواند خیال شما را از بابت یک خرید بیدردسر راحت سازد. برای تصمیمگیری در خرید میتوانم به اطلاعات کالاوما بسنده کنم؟ بله. کالاوما در شرح محصولات خود توضیحاتی دقیق ارائه داده و نکات قوت و ضعف هر محصول را به خوبی برای شما شرح داده است. همچنین، کالاوما، جزو فروشگاههایی است که دارای گارانتی اصلی لپتاپ میباشد. آیا قیمت ارائه شده توسط کالاوما مناسب است؟ تیم حرفهای کالاوما دائماً در حال به روزرسانی قیمتها به مبالغی مناسبتر از بازار است و به جرئت میتوان گفت با دریافت تخفیفهای همیشگی میتوانید تجربهی مناسبترین خرید در بازار لپ تاپ را داشته باشید. چه نوع لپ تاپهایی برای مهندسی مناسب هستند؟ بسته به رشته و نرمافزارهایی که مورد استفاده شماست، اهمیت پردازنده، رم و گرافیک تغییر میکند. در صورت استفاده طولانی مدت باید به تکنولوژی ساخت و کیفیت صفحه نمایش لپتاپ نیز توجه ویژه داشته باشید.

  • لپ تاپ صنعتی چیست ؟
  • آموزش تصویری غیر فعال سازی آپدیت خودکار در ویندوز 10
  • Nvidia GeForce 1000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce GTX 1650)
  • نحوه ارسال به چه صورت است ؟
  • چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟
  • تفاوت پردازنده های سری M و U اینتل
  • گرید بندی به چه معنی است ؟
  • سرعت پردازنده

این اولین سوالی است که بیشتر مشتریان از ما می پرسند. واژه کالای استوک در دیکشنری به معنای کالایی که در انبار مانده و استفاده نشده باشد، آمده است. سابقه لپ تاپ های استوک ( کارکرده ) چیست ؟ 1. در اروپا و آمریکا اکثر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای جذب بیشتر مشتری، به خریداران مهلت تست (چند روزه یا یکی- دوماهه) می دهند. در این مدت، اگر به هر دلیلی مشتری دستگاه را نپسندید، می تواند به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه را عوض کند. دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه، به عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود. بنابراین لپ تاپ هایی که در بازار ایران به عنوان استوک فروخته می شوند معمولا بین چند روز ، تا چند سال استفاده شده اند. این لپ تاپ ها بسته به میزان سلامتشان، به گریدهای a، b و c رتبه بندی می شوند.

اولویت های خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید. درباره لپ تاپ|8 تجربی و ذهن-خم کردن لپ تاپ استراتژی‌هایی که در کتاب‌های درسی {نخواهید داشت}}

laptopاین برند نیازی به معرفی ندارد. لپتاپهای این برند با استفاده از خدمات پشتیبان مورد اعتماد و سیستم عامل کاربرپسند از مخاطبان و طرفداران زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. سیستم عامل این لپتاپها مکینتاش است که در مقایسه با سیستم عاملهای دیگر برندها خطاهای کمتری را از آن شاهد بودیم. تفاوت بین مدلهای مختلف دسته لپ تاپ اپل طوری است که همه ساله میتوانیم شاهد تکنولوژی جدید و جذابی در آنها باشیم. خاص بودن برند اپل و قرار گرفتن در کلاس گجتهای لاکچری با امکانات زیاد باعث بالا بودن قیمت آن میباشد. برند جذاب ریزر در سال 2005 با هدف ارائه محصولات گیمینگ به کاربران در آمریکا تاسیس شد. محصولات برند ریزر بسیار خاص و مورد پسند بسیاری از گیمرها هستند. لپ تاپهای این شرکت نیز با ویژگیهای منحصر به فرد و طراحی ساده اما با جزئیات دقیق، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. کمپانی گیگابایت در سال 1986 در تایوان با هدف تولید قطعات سختافزاری به ویژه مادربرد وارد دنیای دیجیتال شد. این شرکت در راستای توسعه فناوری اطلاعات اقدام به تولید لاین لپتاپ کرد. این شرکت در سالهای اخیر در بازار ایران ورود کرده و در بین کاربران از محبوبیت نسبی برخوردار شده است. این شرکت آمریکایی در سال 1975 توسط بیل گیتس و پل آلن تاسیس شد. مایکروسافت در حال حاضر بزرگترین شرکت نرمافزاری جهان است. اما دایره فعالیت خود را توسعه داده و اقدام به تولید PC و تبلت کرده است. محصولات برند مایکروسافت با ظاهر زیبا و ظریف بیشتر شبیه به تبلتها هستند. این کمپانی با ارائه محصولات خود تحت عنوان سرفیس در پی اجرای نرمافزار فوقالعاده خود روی دستگاههای قوی بوده است. برای خرید لپ تاپ قبل از هر چیزی باید نیاز خود را از داشتن آن بدانید. اولویت های خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید. شما براساس اولویتها میتوانید نوع کاربری را تشخیص دهید.

laptopهمچنین برای فروشنده نیز مفید است و به جای دور انداختن لپ تاپ، باعث بازگشت مقداری از پول نیز میشود. همچنین برای طبیعت نیز بسیار مفید است و باعث کاهش زباله نیز میشود. لپ تاپ استوک معمولا دارای گارانتی شرکت سازنده نیست و ممکن است توسط فروشنده تا چند ماه گارانتی شود. امروزه شرکتها و برندهای زیادی در سطح جهان به تولید لپتاپ مشغول هستند. ↑ لپتاپ «فرهنگ واژههای مصوّب فرهنگستان: ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵، بخش لاتین». فرهنگستان زبان و ادب فارسی. ص. ۱۲۲. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ مه سرفیس استوک ۲۰۱۲. دریافتشده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱. ↑ لپتاپ از واژههای مصوب فرهنگستان زبان و ادب فارسی به جای laptop computer در انگلیسی و در حوزهٔ رایانه است. «فرهنگ واژههای مصوّب فرهنگستان: ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵، بخش لاتین». فرهنگستان زبان و ادب فارسی. ص. ۱۲۲. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱. ↑ "What is a 2-in-1 Laptop?". ↑ «معرفی بهترین لپ تاپ های 2 در 1 در سال 2020: با بهترین لپ تاپ های هیبریدی آشنا شوید | روکیدا». ۱۳۹۹-۰۳-۲۵. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۴.

laptopاگر بهدنبال خرید بهترین لپ تاپ بازار هستید، میتوانید چندین مورد مناسب از برند ایسوس پیدا کنید. ایسر یک شرکت چند ملیتی تایوانی است که بهدلیل تولید محصولات الکترونیکی با قیمت مناسب بر سر زبانها افتاده است. این شرکت در تجارت سختافزار و الکترونیک فعالیت گستردهای دارد و در سال ۱۹۷۶ بهعنوان یک برند با زمینههای فعالیتی گسترده تاسیس شده است. این شرکت در سال ۱۹۸۷ به Acer تغییر نام داد و هماکنون بهعنوان یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده لپ تاپ شناخته میشوند. قیمت لپ تاپ ایسر معمولا در ردهی میانی و مناسب قرار دارد و محصولات دیگری همچون تبلت و هارد دیسک نیز تولید میکند. ایسر Aspire A315 یکی از محصولات جذاب این کمپانی است که به پردازنده Core i7 مجهز شده است و با خرید آن، یک حافظه SSD با حجم ۳۵۶ گیگابایت همراه با رم ۸ گیگابایتی در اختیار خواهید داشت. این لپ تاپ از صفحه نمایش بزرگ ۱۵.۶ اینچی استفاده میکند و میتوانید برای بازی یا انجام تسکهای روزانه خود از آن استفاده کنید.

6 روشی که می‌توانید کامپیوتر را از تجارت خود حذف کنید

توجه به حافظه دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به خصوص اگر علاقه زیادی به آرشیو فیلم و عکس دارید. سی پی یو مغز یک کامپیوتر است؛ به همین خاطر باید سعی کنید در هنگام خرید، بالاترین سی پی یویی که قدرت خرید آن را دارید تهیه کنید. کارت گرافیک لپ تاپ: با توجه به هدفتان از خرید لپتاپ، میزان کیفیت کارت گرافیک متغیر خواهد بود. از دیگر عواملی که در هنگام خرید نیاز است تا به آن توجه نمایید می­توان به: سیستم عامل، پورت­های لپ تاپ، وزن، جنس بدنه و گارانتی آن توجه نمود. پس از برآورد قیمت، طراحی خوب لپ تاپ یکی از مهم­ترین و موثرترین عوامل در خرید آن می­باشد. طراحی لپ تاپ باید دلنشین، ظریف و زیبا باشد تا بتواند جای خود را در دل مشتریان باز کند. اما پس از قیمت و طراحی، توجه به مشخصات فنی که تعدادی از آن­ها را در پاراگراف قبل توضیح دادیم، از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

laptopخرید لپ تاپ مناسب در دنیای امروز دغدغهای بزرگ برای بسیاری از علاقهمندان به دنیای تکنولوژی میباشد. با وجود انواع کاربری و سختافزارهای متنوع، فاکتور قیمت یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید محسوب میشود. قیمت لپ تاپ مورد نظر شما با توجه به نوع کاربری متغیر است. معمولا لپتاپهای سبک که مناسب مصارف خانگی و انجام امور روزمره هستند از قیمت مناسبتری نسبت به لپتاپهای گیمینگ و حرفهای برای طراحی و رندرینگ برخوردارند. با پیشرفت دنیای تکنولوژی نیاز به خرید لپ تاپ بیش از پیش احساس میشود. برای تهیه لپتاپ مناسب علاوه بر داشتن آگاهی از مشخصات آن مورد نیاز باید مقایسهای بین انواع لپتاپهای مختلف انجام شود. این روش از متداولترین راهها برای تهیه لپتاپ میباشد. برای اینکه بتوانید با توجه به کاری که انجام میدهید بهترین لپتاپ را انتخاب کنید باید بدانید چه مشخصات فنی مورد نیاز است. گاهی ممکن است خرید لپ تاپ ارزان کار شما را راه بیندازد و نیازی به خرید یک لپتاپ حرفهای نداشته باشید.

قطعات حیاتی لپ تاپ

laptopتوضیحات تکمیلی راجع به گرید و مقوله استوک را در اینستاگرام استوک شاپ مشاهده نمایید. دو دلیل مهم که خرید لپ تاپ استوک (کارکرده ) را بسیار توجیه پذیر میکند کیفیت بسیار بالا و اختلاف قیمت بسیار زیاد با لپ تاپ نو ، است . تمامی لپ تاپ ها و محصولات ارائه شده، دارای دو هفته مهلت تست وتعویض و دو ماه گارانتی رایگان می باشند. همچنین شما عزیزان می توانید لپ تاپ های خریداری شده ی خود را با پرداخت مبلغ ناچیزی، یک سال گارانتی نمایید. مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است؟ گارانتی شامل چه مواردی میشود؟ گارانتی ، شامل تمام قطعات (بجز باطری و شارژر که دارای گارانتی تعویض هستند ) ، میشود. مشتریان گرامی میتوانند با پرداخت ده درصد از فاکتور، گارانتی یک ساله را انتخاب نمایند . بدیهی است که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و مخدوش شدن برچسب گارانتی باعث ابطال گارانتی میشود.

  1. کارت گرافیک قدرتمند (GPU)
  2. کالیبره کردن رنگ مانیتور | روش ها و مزایای آن
  3. انواع CPU | انتخاب بهترین CPU
  4. Nvidia GeForce 3000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce RTX 3060)
  5. تفاوت MBR و GPT در هنگام پارتیشن بندی هارد
  6. لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟

laptopکاربران زیادی هنگام استفاده از لپتاپ آن را به برق متصل میکنند پس بسیاری از آنها به این ویژگی آنچنان اهمیتی نمیدهند. این ویژگی در صورتی میتواند مفید باشد که شما دائم در حال جابهجایی باشید یا لپتاپ خود را بیرون از خونه زیاد استفاده نمایید. همچنین اولترابوکها نسبت به لپتاپهای گیمینگ شارژدهی بالاتری دارند. لپ تاپ دارای ویندوز اورجینال بهتر است یا فاقد ویندوز اورجینال؟ وجود ویندوز اورجینال روی لپتاپ یک نکته منفی نیست. بلکه به دلیل استفاده از ویندوز اصلی و کرک نشده شما قادر خواهید بود تمام درایورهای سازگار با ویندوز خود را به شکل پیش فرض روی دستگاهتان داشته باشید. ویژگی که کالاوما را نسبت به دیگر رقبا، متمایز میکند، فروش جدیدترین مدلها و برندهای متفاوت لپ تاپ است. کالاوما در تلاش است که بروزترین لپتاپها را با تنوع قیمتی بالا، از لپ تاپ اقتصادی گرفته، تا لپ تاپ های گران قیمت و حرفهای، همه را میتوانید در کالاوما پیدا کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لب تاب دست دوم لطفا از صفحه ما بخواهید.

چرا لپ تاپ را از کالاوما بخریم؟

laptopچرا لپ تاپ را از کالاوما بخریم؟ کالاوما همواره ارائه دهنده جدیدترین لپ تاپهای بازار است و در عرصه معرفی و فروش محصولات جدیدتر و کاربردیتر در بازار کامپیوتر و لپ تاپ پیشتاز است. همچنین خدمات پس از فروش مربوط به کالاوما و پاسخگویی به سوالات و پشتیبانی تخصصی، میتواند خیال شما را از بابت یک خرید بیدردسر راحت سازد. برای تصمیمگیری در خرید میتوانم به اطلاعات کالاوما بسنده کنم؟ بله. کالاوما در شرح محصولات خود توضیحاتی دقیق ارائه داده و نکات قوت و ضعف هر محصول را به خوبی برای شما شرح داده است. همچنین، کالاوما، جزو فروشگاههایی است که دارای گارانتی اصلی لپتاپ میباشد. آیا قیمت ارائه شده توسط کالاوما مناسب است؟ تیم حرفهای کالاوما دائماً در حال به روزرسانی قیمتها به مبالغی مناسبتر از بازار است و به جرئت میتوان گفت با دریافت تخفیفهای همیشگی میتوانید تجربهی مناسبترین خرید در بازار لپ تاپ را داشته باشید. چه نوع لپ تاپهایی برای مهندسی مناسب هستند؟ بسته به رشته و نرمافزارهایی که مورد استفاده شماست، اهمیت پردازنده، رم و گرافیک تغییر میکند. در صورت استفاده طولانی مدت باید به تکنولوژی ساخت و کیفیت صفحه نمایش لپتاپ نیز توجه ویژه داشته باشید.

  • لپ تاپ صنعتی چیست ؟
  • آموزش تصویری غیر فعال سازی آپدیت خودکار در ویندوز 10
  • Nvidia GeForce 1000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce GTX 1650)
  • نحوه ارسال به چه صورت است ؟
  • چگونه از هک شدن وای فای جلوگیری کنیم؟
  • تفاوت پردازنده های سری M و U اینتل
  • گرید بندی به چه معنی است ؟
  • سرعت پردازنده

این اولین سوالی است که بیشتر مشتریان از ما می پرسند. واژه کالای استوک در دیکشنری به معنای کالایی که در انبار مانده و استفاده نشده باشد، آمده است. سابقه لپ تاپ های استوک ( کارکرده ) چیست ؟ 1. در اروپا و آمریکا اکثر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ برای جذب بیشتر مشتری، به خریداران مهلت تست (چند روزه یا یکی- دوماهه) می دهند. در این مدت، اگر به هر دلیلی مشتری دستگاه را نپسندید، می تواند به فروشگاه مراجعه کرده و دستگاه را عوض کند. دستگاهی که توسط مشتری به فروشگاه بازگردانده شده است، به انبار منتقل شده و به هیچ وجه، به عنوان دستگاه نو فروخته نمی شود. بنابراین لپ تاپ هایی که در بازار ایران به عنوان استوک فروخته می شوند معمولا بین چند روز ، تا چند سال استفاده شده اند. این لپ تاپ ها بسته به میزان سلامتشان، به گریدهای a، b و c رتبه بندی می شوند.

اولویت های خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید. درباره لپ تاپ|8 تجربی و ذهن-خم کردن لپ تاپ استراتژی‌هایی که در کتاب‌های درسی {نخواهید داشت}}

laptopاین برند نیازی به معرفی ندارد. لپتاپهای این برند با استفاده از خدمات پشتیبان مورد اعتماد و سیستم عامل کاربرپسند از مخاطبان و طرفداران زیادی در سراسر دنیا برخوردار است. سیستم عامل این لپتاپها مکینتاش است که در مقایسه با سیستم عاملهای دیگر برندها خطاهای کمتری را از آن شاهد بودیم. تفاوت بین مدلهای مختلف دسته لپ تاپ اپل طوری است که همه ساله میتوانیم شاهد تکنولوژی جدید و جذابی در آنها باشیم. خاص بودن برند اپل و قرار گرفتن در کلاس گجتهای لاکچری با امکانات زیاد باعث بالا بودن قیمت آن میباشد. برند جذاب ریزر در سال 2005 با هدف ارائه محصولات گیمینگ به کاربران در آمریکا تاسیس شد. محصولات برند ریزر بسیار خاص و مورد پسند بسیاری از گیمرها هستند. لپ تاپهای این شرکت نیز با ویژگیهای منحصر به فرد و طراحی ساده اما با جزئیات دقیق، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارند. کمپانی گیگابایت در سال 1986 در تایوان با هدف تولید قطعات سختافزاری به ویژه مادربرد وارد دنیای دیجیتال شد. این شرکت در راستای توسعه فناوری اطلاعات اقدام به تولید لاین لپتاپ کرد. این شرکت در سالهای اخیر در بازار ایران ورود کرده و در بین کاربران از محبوبیت نسبی برخوردار شده است. این شرکت آمریکایی در سال 1975 توسط بیل گیتس و پل آلن تاسیس شد. مایکروسافت در حال حاضر بزرگترین شرکت نرمافزاری جهان است. اما دایره فعالیت خود را توسعه داده و اقدام به تولید PC و تبلت کرده است. محصولات برند مایکروسافت با ظاهر زیبا و ظریف بیشتر شبیه به تبلتها هستند. این کمپانی با ارائه محصولات خود تحت عنوان سرفیس در پی اجرای نرمافزار فوقالعاده خود روی دستگاههای قوی بوده است. برای خرید لپ تاپ قبل از هر چیزی باید نیاز خود را از داشتن آن بدانید. اولویت های خود را مشخص کنید و سپس اقدام به خرید کنید. شما براساس اولویتها میتوانید نوع کاربری را تشخیص دهید.

laptopهمچنین برای فروشنده نیز مفید است و به جای دور انداختن لپ تاپ، باعث بازگشت مقداری از پول نیز میشود. همچنین برای طبیعت نیز بسیار مفید است و باعث کاهش زباله نیز میشود. لپ تاپ استوک معمولا دارای گارانتی شرکت سازنده نیست و ممکن است توسط فروشنده تا چند ماه گارانتی شود. امروزه شرکتها و برندهای زیادی در سطح جهان به تولید لپتاپ مشغول هستند. ↑ لپتاپ «فرهنگ واژههای مصوّب فرهنگستان: ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵، بخش لاتین». فرهنگستان زبان و ادب فارسی. ص. ۱۲۲. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ مه سرفیس استوک ۲۰۱۲. دریافتشده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱. ↑ لپتاپ از واژههای مصوب فرهنگستان زبان و ادب فارسی به جای laptop computer در انگلیسی و در حوزهٔ رایانه است. «فرهنگ واژههای مصوّب فرهنگستان: ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۵، بخش لاتین». فرهنگستان زبان و ادب فارسی. ص. ۱۲۲. بایگانیشده از اصلی در ۱۲ مه ۲۰۱۲. دریافتشده در ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱. ↑ "What is a 2-in-1 Laptop?". ↑ «معرفی بهترین لپ تاپ های 2 در 1 در سال 2020: با بهترین لپ تاپ های هیبریدی آشنا شوید | روکیدا». ۱۳۹۹-۰۳-۲۵. دریافتشده در ۲۰۲۱-۰۲-۱۴.

laptopاگر بهدنبال خرید بهترین لپ تاپ بازار هستید، میتوانید چندین مورد مناسب از برند ایسوس پیدا کنید. ایسر یک شرکت چند ملیتی تایوانی است که بهدلیل تولید محصولات الکترونیکی با قیمت مناسب بر سر زبانها افتاده است. این شرکت در تجارت سختافزار و الکترونیک فعالیت گستردهای دارد و در سال ۱۹۷۶ بهعنوان یک برند با زمینههای فعالیتی گسترده تاسیس شده است. این شرکت در سال ۱۹۸۷ به Acer تغییر نام داد و هماکنون بهعنوان یکی از بزرگترین برندهای تولید کننده لپ تاپ شناخته میشوند. قیمت لپ تاپ ایسر معمولا در ردهی میانی و مناسب قرار دارد و محصولات دیگری همچون تبلت و هارد دیسک نیز تولید میکند. ایسر Aspire A315 یکی از محصولات جذاب این کمپانی است که به پردازنده Core i7 مجهز شده است و با خرید آن، یک حافظه SSD با حجم ۳۵۶ گیگابایت همراه با رم ۸ گیگابایتی در اختیار خواهید داشت. این لپ تاپ از صفحه نمایش بزرگ ۱۵.۶ اینچی استفاده میکند و میتوانید برای بازی یا انجام تسکهای روزانه خود از آن استفاده کنید.

6 روشی که می‌توانید کامپیوتر را از تجارت خود حذف کنید

توجه به حافظه دستگاه از اهمیت زیادی برخوردار است؛ به خصوص اگر علاقه زیادی به آرشیو فیلم و عکس دارید. سی پی یو مغز یک کامپیوتر است؛ به همین خاطر باید سعی کنید در هنگام خرید، بالاترین سی پی یویی که قدرت خرید آن را دارید تهیه کنید. کارت گرافیک لپ تاپ: با توجه به هدفتان از خرید لپتاپ، میزان کیفیت کارت گرافیک متغیر خواهد بود. از دیگر عواملی که در هنگام خرید نیاز است تا به آن توجه نمایید می­توان به: سیستم عامل، پورت­های لپ تاپ، وزن، جنس بدنه و گارانتی آن توجه نمود. پس از برآورد قیمت، طراحی خوب لپ تاپ یکی از مهم­ترین و موثرترین عوامل در خرید آن می­باشد. طراحی لپ تاپ باید دلنشین، ظریف و زیبا باشد تا بتواند جای خود را در دل مشتریان باز کند. اما پس از قیمت و طراحی، توجه به مشخصات فنی که تعدادی از آن­ها را در پاراگراف قبل توضیح دادیم، از اهمیت زیادی برخوردار خواهد بود.

laptopخرید لپ تاپ مناسب در دنیای امروز دغدغهای بزرگ برای بسیاری از علاقهمندان به دنیای تکنولوژی میباشد. با وجود انواع کاربری و سختافزارهای متنوع، فاکتور قیمت یکی از مهمترین عوامل هنگام خرید محسوب میشود. قیمت لپ تاپ مورد نظر شما با توجه به نوع کاربری متغیر است. معمولا لپتاپهای سبک که مناسب مصارف خانگی و انجام امور روزمره هستند از قیمت مناسبتری نسبت به لپتاپهای گیمینگ و حرفهای برای طراحی و رندرینگ برخوردارند. با پیشرفت دنیای تکنولوژی نیاز به خرید لپ تاپ بیش از پیش احساس میشود. برای تهیه لپتاپ مناسب علاوه بر داشتن آگاهی از مشخصات آن مورد نیاز باید مقایسهای بین انواع لپتاپهای مختلف انجام شود. این روش از متداولترین راهها برای تهیه لپتاپ میباشد. برای اینکه بتوانید با توجه به کاری که انجام میدهید بهترین لپتاپ را انتخاب کنید باید بدانید چه مشخصات فنی مورد نیاز است. گاهی ممکن است خرید لپ تاپ ارزان کار شما را راه بیندازد و نیازی به خرید یک لپتاپ حرفهای نداشته باشید.

قطعات حیاتی لپ تاپ

laptopتوضیحات تکمیلی راجع به گرید و مقوله استوک را در اینستاگرام استوک شاپ مشاهده نمایید. دو دلیل مهم که خرید لپ تاپ استوک (کارکرده ) را بسیار توجیه پذیر میکند کیفیت بسیار بالا و اختلاف قیمت بسیار زیاد با لپ تاپ نو ، است . تمامی لپ تاپ ها و محصولات ارائه شده، دارای دو هفته مهلت تست وتعویض و دو ماه گارانتی رایگان می باشند. همچنین شما عزیزان می توانید لپ تاپ های خریداری شده ی خود را با پرداخت مبلغ ناچیزی، یک سال گارانتی نمایید. مهلت تست چیست و شامل چه مواردی است؟ گارانتی شامل چه مواردی میشود؟ گارانتی ، شامل تمام قطعات (بجز باطری و شارژر که دارای گارانتی تعویض هستند ) ، میشود. مشتریان گرامی میتوانند با پرداخت ده درصد از فاکتور، گارانتی یک ساله را انتخاب نمایند . بدیهی است که صدمات ناشی از ضربه و آب خوردگی و مخدوش شدن برچسب گارانتی باعث ابطال گارانتی میشود.

  1. کارت گرافیک قدرتمند (GPU)
  2. کالیبره کردن رنگ مانیتور | روش ها و مزایای آن
  3. انواع CPU | انتخاب بهترین CPU
  4. Nvidia GeForce 3000 Series - (مثلا: Intel Nvidia GeForce RTX 3060)
  5. تفاوت MBR و GPT در هنگام پارتیشن بندی هارد
  6. لپ تاپ های شما ، استوک کدام کشورهستند ؟

laptopکاربران زیادی هنگام استفاده از لپتاپ آن را به برق متصل میکنند پس بسیاری از آنها به این ویژگی آنچنان اهمیتی نمیدهند. این ویژگی در صورتی میتواند مفید باشد که شما دائم در حال جابهجایی باشید یا لپتاپ خود را بیرون از خونه زیاد استفاده نمایید. همچنین اولترابوکها نسبت به لپتاپهای گیمینگ شارژدهی بالاتری دارند. لپ تاپ دارای ویندوز اورجینال بهتر است یا فاقد ویندوز اورجینال؟ وجود ویندوز اورجینال روی لپتاپ یک نکته منفی نیست. بلکه به دلیل استفاده از ویندوز اصلی و کرک نشده شما قادر خواهید بود تمام درایورهای سازگار با ویندوز خود را به شکل پیش فرض روی دستگاهتان داشته باشید. ویژگی که کالاوما را نسبت به دیگر رقبا، متمایز میکند، فروش جدیدترین مدلها و برندهای متفاوت لپ تاپ است. کالاوما در تلاش است که بروزترین لپتاپها را با تنوع قیمتی بالا، از لپ تاپ اقتصادی گرفته، تا لپ تاپ های گران قیمت و حرفهای، همه را میتوانید در کالاوما پیدا کنید.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت لب تاب دست دوم لطفا از صفحه ما بخواهید.



نويسنده : فراز